i & Lifestyle

Zaman sekarang buat jahat, then rakam buat video

Written by Norfanil

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

Assalamualaikuam.. tak tau dah nak cakap apa.. semalam kecoh video kanak kanak ditibai oleh ibu sendiri.. yang ni memang mental.. yang rakam tuh memang turut sama.. tapi yang di penjara hanya pelaku je, bukan perakam..

Hari ini ada lagi satu video dimana seorang lelaki di dera oleh isteri dan anaknya sendiri.. Penemuan video ini adalah dari siasatan untuk kest penderaan kepada warga emas yang turut ibu kepada lelaki tersebut..

Lagi menyakitkan, video ini ditemu di dalam komputer riba anak nya , komputer riba 1Malaysia.. video dirakan menggunakan telefon bimbit sebelum di masukkan ke dalam  komputer riba… Hawau benar!!


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

Ini lah zaman sekarang, buat jahat pun nak ada koleksi video.. kantoi sendiri.. tapi dengan kebodohan anda la, anda ditangkap dan orang teraniaya terselamat…

#nak buat sesuatu pikir 2 3 kali.. kalau tak mati!


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

Update: Pasal video budak kena pukul tuh, perakam adalah penyelamat..

About the author

Norfanil

Penulis berkecimpung dalam dunia blogging bermula tahun 2008 sehingga sekarang. Ingin beriklan, review produk, makanan atau travel? boleh hubungi terus norfanil@gmail.com...

1 Comment

Leave a Comment

CommentLuv badge