Assalamualaikum.. dah keluar dah muzik video untuk lagu Aku Yang Dulu Bukan Yang Sekarang nyanyian Tegar seorang pengamen jalanan di Indonesia.. Saya pernah keluarkan artikel mengenai Tegar - Pengamen Jalanan Yang Popular di Indonesia dulu.. Kisah yang di ceritakan menitik air mata.. Bukan senang nak harungi hidup masa kecil dah usaha cari duit untuk ibu dan anak anak.. Tak bersekolah kerana mencari nafkah..

Menjadi semakin popular di Malaysia apabila lagu Tegar telah di putarkan di radio Malaysia.. dan Kini muzik video anak kecil ini yang bernama Tegar telah pun di keluarkan di Youtube..

This Post Has 7 Comments

  1. betullah orang kata, kalau berkarya dengan hati, akan sampai jugak ke hati
    lagu ni penuh makna
    nasib manusia ni, sekelip mata je boleh berubah
    tapi kagum dengan Tegar, semangatnya setegar namanya
    penaberkala recently posted..Sebenarnya, aku kecut perut nak join…….My Profile

  2. merdunya

Leave a Reply

CommentLuv badge

Close Menu
×
×

Cart