i & Lifestyle

Video Pembedahan Menggunakan Tangan

Written by Norfanil

Wowwww.. bulan puasa ni tertengok pulak darah.. nih terasa cam nak muntah ni.. batal puasa kalau muntah.. huhu..

 

Terbaru sebuah video Pembedahan yang dilakukan menggunakan tangan.. Pelik.. tapi benar. Ye ke? Biasa kalau kat hospital atau mana mana pembedahan mesti mereka guna pisau untuk membelah..tapi lain pula ni..

 

Dan menurut 1 sumber, ia hanyalah penipuan kerana pembedahan menggunakan tangan ini hanya silap mata.. Mereka menggunakan hempedu , hati untuk kelihatan seperti tumor.

 

### Dapatkan, Kosmetik dengan harga Promosi.. Murah oo!! Check This Out!!

### Internet Percuma Untuk 30 Hari? Biar betul…!

### Oxygen Segar? haaa.. cmne nak dapat ni?

 

Apa-apa pun jom la tengok dulu video nya.. Yang tak berani tutup mata sebelah ya.. kikiki

 Pembedahan menggunakan tangan
[FMP]http://www.youtube.com/watch?v=tfGj7y2o3eQ[/FMP]


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

About the author

1 Comment

Leave a Comment

CommentLuv badge