i & Lifestyle

Video Hujan Meteor di Malaysia 13 Ogos 2013

Written by Norfanil

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

Assalamualaikum.. Video Hujan Meteor di Malaysia 13 Ogos 2013 Ada yang tengok hujan meteor semalam?  Mula mula saya tunggu la juga bila tengok berita pukul 8 cakap Hujan Meteor akan berlaku semalam. Tapi cuaca tidak mengizinkan. Pukul 10 hujan dah turun dan angin kencang tiba tiba.. Mungkin ini tempias hujan meteor kot..

Dekat facebook, semua duk bercerita hujan meteor. Excited nak tengok semua, tapi semua propa je uploag gambar ultraman yang di katakan hujan meteor.. Apa daa!.. tak kurang juga ada yang banyak songeh update “Buat apa sibuk sibuk nak tunggu hujan meteor.. perlu ke?”


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

Sakit pulak hatini bila baca.. Kita tunggu hujan meteor bukannye salah pun, nak tengok kuasa Allah..Lagipon jarang sangat dapa tengok hujan meteor.. Ye dak?

Macam mana boleh berlakunya hujan meteor?

Menurut Angkasa Negara, pancuran meteor berlaku apabila bumi melintasi laluan komet dan menyebabkan debu-debu komet ini terbakar apabila memasuki atmosfera bumi Bagi pancuran meteor Perseid, ia berlaku kerana bumi melintasi laluan komet Swift-Tuttle yang mempunyai diameter nukleus lebih kurang 26 kilometer

Beberapa video telah di muat naik di Youtube oleh mereka yang dapat melihat hujan meteor semalam..


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

About the author

Leave a Comment

CommentLuv badge