i & Lifestyle

Tutorial Tudung Pelbagai Cara Artis Terkenal

Tutorial Tudung Pelbagai Cara Artis Terkenal
Written by Ayra

Anda pemilik Homestay atau Hotel? Ingin saya review Homestay atau Hotel Anda? Peluang kini dibuka! (KLIK)

Hi,

Haa harini kita nak share sikitlah gaya trending tudung zaman sekarang ni yaa. Semenjak shawl diperkenalkan ni, macam2 jenis gaya yang dicipta sendiri. Tapi tak semua gaya tu menarik dan senang untuk digayakan. Ada pulak yang macam terbelit2 sampaikan bila dah nak cabut balik pun tak reti dah.

Ada pulak yang macam banyak guna pin dan jarum yang kadang2 boleh buat kita sendiri rasa rimas. Sangatlah tak elok kerana tak selesa dan buat kita duduk pun tak senang kan?

Ada juga kes dimana bila kita pakai gaya yang tidak sesuai dan tidak kemas, kita akan dipandang serong dan tidak disenangi. Mungkin kerana terlalu berlebihan kerongsang sana sini atau tak pun belit tak kena. Kita tak boleh lah buat tak endah, kenalah jaga juga penampilan kita.

So harini meh kita blajar dan ikut cara yang mudah, selesa dan nampak kemas. Yang paling top top meletop termasuklah yang gaya macam Elfira Loy pakai tu kan, elegant je nampak!

Meh kita tengok video Tutorial Tudung Pelbagai Cara. Mana tahu lepas ni terus yang tak pandang kita, dipandang tak berkelip-kelip.. ewah haha..

6 Tutorial Tudung Pelbagai Cara Artis Terkenal

1. Tutorial 1 Shawl Gaya Elfira Loy

Gaya ni memang sangat2 trending buat masa sekarang! Kalau keluar mana-mana je mesti akan jumpa gaya macam El pakai ni. Senang dan nampak selesa, nak buat labuh pun boleh lagi dari paras dada.

Dapatkan kain pasang Daun Anzalna yang superb cantik sementara stok masih ada.. Gile ramai masuk order! Cepat!..

Koleksi Ariani Lebaran 2016

2. Tutorial 2 Shawl Gaya Elfira Loy

3. Tutorial 3 Shawl Gaya Elfira Loy

4. Tutorial 4 Gaya Shawl Neelofa

5. Tutorial shawl ala Uqasha Senrose

Haa gaya ni perasan tak sama lebih kurang macam gaya El yang first punya, kan? tapi cuma dia pandai tambah style.

6. Tutorial shawl bergaya

Okay banyak kan? trending cantik2 pulak tu, kalau keluar rumah mesti nampak salah satu gaya2 tudung macam kat atas kan? Okay selamat mencuba guyss~

#

About the author

Ayra

1 Comment

Leave a Comment

CommentLuv badge

TENTANG NORFANIL

25. Pemegang Ijazah Sarjana Muda Perakaunan (Universiti Malaya).

Merupakan blogger sepenuh masa dan juga freelancer

Suka makan, suka tidur, suka travel dan suka aktiviti lasak. Tidak suka jatuh cinta!

Advertorial? Review? Jangan segan-segan hubungi saya. [su_button url="mailto:[email protected]" target="blank" background="#f899ce"]norfanil @ gmail.com[/su_button

MY fanpage

SUBSCRIBE

[mc4wp_form]

© 2015. Norfanil - Salute to Life. All Rights Reserved. Powered by NR Network