i & Lifestyle

Tutorial Tudung Pelbagai Cara Artis Terkenal

Tutorial Tudung Pelbagai Cara Artis Terkenal
Written by Ayra

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

Hi,

Haa harini kita nak share sikitlah gaya trending tudung zaman sekarang ni yaa. Semenjak shawl diperkenalkan ni, macam2 jenis gaya yang dicipta sendiri. Tapi tak semua gaya tu menarik dan senang untuk digayakan. Ada pulak yang macam terbelit2 sampaikan bila dah nak cabut balik pun tak reti dah.

Ada pulak yang macam banyak guna pin dan jarum yang kadang2 boleh buat kita sendiri rasa rimas. Sangatlah tak elok kerana tak selesa dan buat kita duduk pun tak senang kan?

Ada juga kes dimana bila kita pakai gaya yang tidak sesuai dan tidak kemas, kita akan dipandang serong dan tidak disenangi. Mungkin kerana terlalu berlebihan kerongsang sana sini atau tak pun belit tak kena. Kita tak boleh lah buat tak endah, kenalah jaga juga penampilan kita.


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

So harini meh kita blajar dan ikut cara yang mudah, selesa dan nampak kemas. Yang paling top top meletop termasuklah yang gaya macam Elfira Loy pakai tu kan, elegant je nampak!

Meh kita tengok video Tutorial Tudung Pelbagai Cara. Mana tahu lepas ni terus yang tak pandang kita, dipandang tak berkelip-kelip.. ewah haha..

6 Tutorial Tudung Pelbagai Cara Artis Terkenal

1. Tutorial 1 Shawl Gaya Elfira Loy

Gaya ni memang sangat2 trending buat masa sekarang! Kalau keluar mana-mana je mesti akan jumpa gaya macam El pakai ni. Senang dan nampak selesa, nak buat labuh pun boleh lagi dari paras dada.

2. Tutorial 2 Shawl Gaya Elfira Loy

3. Tutorial 3 Shawl Gaya Elfira Loy

4. Tutorial 4 Gaya Shawl Neelofa

5. Tutorial shawl ala Uqasha Senrose


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

Haa gaya ni perasan tak sama lebih kurang macam gaya El yang first punya, kan? tapi cuma dia pandai tambah style.

6. Tutorial shawl bergaya

Okay banyak kan? trending cantik2 pulak tu, kalau keluar rumah mesti nampak salah satu gaya2 tudung macam kat atas kan? Okay selamat mencuba guyss~

About the author

Ayra

1 Comment

Leave a Comment

CommentLuv badge