i & Lifestyle

Tips Memikat Wanita dengan Pheromone Perfume

Tips Memikat Wanita Lelaki dengan Perfume
Written by Norfanil

Anda pemilik Homestay atau Hotel? Ingin saya review Homestay atau Hotel Anda? Peluang kini dibuka! (KLIK)

Pernah dengar tak dialog seperti ni.

Bila tengah usha awek-awek tu kan, kawan bagi macam ni..

“Weh, muka hang muka pecah ada hati nak awek cun”

Makan dalam kan?

Tak lagi ayat ni..

“Tengok tu, awek bukan main cun, tapi pakwe muka tak hensem langsung!”

Kalau geng perempuan..

“Weh hensem gila pakwe ko, tapi……erm..” dalam hati “pakwe hensem awek tak cantik pon”.. perempuan tak boleh cakap depan-depan. Dalam hati je. Nanti kawan terasa. kan? haha

Haha.. Bila orang duk mengata macam ni kita mesti ada rasa pelik dalam hati kan? Macam mana la makwe cun gini dapat kat pakwe muka pecah.. Aku yang hensem ni tak ada pulak orang nak! haha.. Sampai ada yang viral di Facebook..

Nah!.. Nak tahu rahsia tips memikat wanita?

5 Tips Memikat Wanita dengan Perfume Pheromone

Pheromone Perfume atau dalam bahasa mudahnya dikenali sebagai perfume aroma untuk menarik perhatian perempuan atau lelaki. Pernah dengar? Atau pertama kali dengar.

Perfume pheromone Malaysia ni bukan sahaja untuk menarik perhatian lelaki dan perempuan dalam bercinta, tetapi ada banyak kelebihan lain. Elok sangat bagi mereka yang mencari pasangan tapi tak jumpa-jumpa. He.

Tips Memikat Wanita Lelaki dengan Perfume

Tapi sebelum tu, belajar dulu cara nak pikat hati wanita.

1. Bertindak spontan. 

Wanita suka dengan lelaki yang mempunyai idea spontan kerana ia kelihatan sangat kreatif dimata wanita.

2. Tetap dengan cara anda.

Wanita pantang dengan lelaki yang berpura-pura. Begitu juga lelaki, sangat tidak suka dengan wanita yang berpura-pura. Jadi elakkan bersikap pura-pura dan jadi diri sendiri.

3. Tonjolkan Kelainan diri

Tunjukkan keistimewaan anda yang tiada dari lelaki lain. Lelaki romantik banyak dah yang ada, kelebihan lain yang ada pada diri anda mungkin menjadi pilihan wanita.

4. Tingkatkan kepercayaan diri

Kebanyakkan lelaki atau wanita tiada kepercayaan diri. Bila dah tiada kepercayaan diri, orang pandang pun tak berminat. Macam mana nak naikkan kepercayaan diri? Anda boleh cuba menggunakan perfume aroma seperti perfume Pheromonone. Perfume ni mampu menaikkan daya tarikan anda untuk

5. Berketerampilan menarik.

Walaupun anda tak hensem atau cantik, cuba berketerampilan menarik. Jangan terlalu abaikan keterampilan dengan menampakkan diri yang serabut dan selekeh. Bila dah selekeh orang pandang pun taknak.

Produk Memikat di KedaiPheromone

Produk pheromone perfume hanya untuk yang berumur 21 tahun keatas sahaja ye..Kanak-kanak tak boleh buat main. Jangan macam-macam ye. hehe.

Ada 5 jenis produk perfume aroma yang dijual di KedaiPheromone. Khas untuk lelaki dan perempuan. Harga pheromone perfume murah sahaja.

Dapatkan kain pasang Daun Anzalna yang superb cantik sementara stok masih ada.. Gile ramai masuk order! Cepat!..

Koleksi Ariani Lebaran 2016
Tips Cara Memikat Wanita dengan Pheromone Perfume Murah 2

Phero-X Pheromone

Tips Cara Memikat Wanita dengan Pheromone Perfume Murah 2

Mystique Switzeland

Tips Cara Memikat Wanita dengan Pheromone Perfume Murah 2

Pheromances Pheromone

Kelebihan Perfume Pheromonone 

  • Meningkatkan kualiti kepercayaan diri
    Ini la antara sebab kenapa lelaki muka pecah dapat awek cun. Sebab kepercayaan diri yang tinggi. Walaupun tak hensem, keyakinan diri tu penting!
  • Hubungan professional yang lebih baik
    Bukan sahaja untuk hubungan cinta, tapi sesuai juga untuk hubungan kerjaya.
  • Meningkatkan komunikasi dari para wanita
    Sesetengah perempuan, bila usha tak di layan pun. Buat tak tahu je, tapi dengan perfume peminat ni, insyaAllah dapat feedback! Acu try.. hehe
  • Meningkatkan keghairahan seksual
    Meninggkatkan tahap seksual untuk pasangan suami isteri. Ada kala bila dah penat isteri atau suami mula abaikan keperluan seksual masing2.
  • Peningkatan kualiti seks terhadap pasangan bagi yang dah berkahwin.
  • Lebih dihargai kaum lelaki

Setiap produk ada kelebihan sendiri.

Kalau dah bertahun-tahun cuba memikat wanita / lelaki tapi tak dapat-dapat, anda patut cuba pewangi yang mengandungi Pheromone ini untuk menarik perhatian wanita yang anda inginkan.

Sekarang ada sale! Lambat beli nanti terlepas pula wanita yang anda nak.. hehe..Belum cuba belum tahu ok!

Kedai Pheromone
Website : www.kedaiPheromone.com
Facebook : https://www.facebook.com/kedaipheromone

#

About the author

12 Comments

Leave a Comment

CommentLuv badge

TENTANG NORFANIL

25. Pemegang Ijazah Sarjana Muda Perakaunan (Universiti Malaya).

Merupakan blogger sepenuh masa dan juga freelancer

Suka makan, suka tidur, suka travel dan suka aktiviti lasak. Tidak suka jatuh cinta!

Advertorial? Review? Jangan segan-segan hubungi saya. [su_button url="mailto:[email protected]" target="blank" background="#f899ce"]norfanil @ gmail.com[/su_button

MY fanpage

SUBSCRIBE

[mc4wp_form]

© 2015. Norfanil - Salute to Life. All Rights Reserved. Powered by NR Network