i & Lifestyle

Tempat Tengok Anak Bulan Ramadhan 2013/1434H

Written by Norfanil

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

Alhamdulillah.. Lagi beberapa hari je lagi kita nak puasa.. Ramadhan dah tiba, nanti menyusul syawal pula.. Sering aku bertanya untuk wanita di luar sana… Sudah habis gantinya belum? Aku duk tanya orang, tapi adik sendiri terkapai kapai.. Geram aku.. Setiap tahun mesti seminggu sebelum puasa baru habis ganti.. Bila di suruh ganti awal, macam macam alasan bagi.. ya Allah ampun la kami…


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

Untuk Ramadhan 2013, tarikh tengok anak bulan adalah 8 Julai 2013.. dan beberapa tempat untuk tengok anak bulan juga telah di senaraikan. Sesiapa yang nak pergi tengok anak bulan boleh la ke kawasan yang tersenarai di bawah.

Berikut adalah tempat tengok anak Bulan Ramadan 2013/1434H


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 
Negeri Lokasi
Johor Pontian Kecil
Kedah Kampung Pulau Sayak, Kuala Muda
Kedah Pemandangan Indah, Pulau Langkawi
Kedah Menara Alor Setar, Alor Setar
Kelantan Bukit Peraksi, Pasir Putih
Kelantan Bukit Kampong Tembeling, Mukim Manjur, Daerah Olak Jeram, Kuala Krai
Kelantan Menara Bangunan SEDC, Jalan Tengku Putra Semerak, Kota Baharu
Kuala Lumpur Menara Kuala Lumpur
Labuan Tingkat 13, Menara Universiti Malaysia Sabah, Kampus Antarabangsa Labuan
Melaka Kompleks Falak Al-Khawarizmi, Kampung Balik Batu, Tanjung Bidara
Negeri Sembilan Telok Kemang, Port Dickson
Pahang Bukit Tanjong Batu, Nenasi
Pahang Gunung Berincang, Cameron Highlands
Pahang Bukit Pelindong, Kuantan
Penang Pusat Falak Sheikh Tahir, Pantai Aceh
Perak Pantai Pasir Panjang, Mukim Pengkalan Baru, Daerah Manjong
Perlis Kuala Sungai Baru, Simpang Empat
Putrajaya Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya
Sabah Balai Cerap Al-Biruni, Tanjung Dumpil, Putatan
Sarawak Tanjung Lubang, Miri
Sarawak Teluk Bandung, Kuching
Sarawak Tanjung Batu, Bintulu
Selangor Bukit Melawati
Selangor Bukit Jugra, Banting, Kuala Langat
Selangor Balai Cerap Selangor, Sabak Bernam
Terengganu Bukit Besar, Kuala Terengganu
Terengganu Bukit Geliga, Kemaman
Terengganu Pulau Perhentian, Besut
Terengganu Balai Cerap KUSZA, Mukim Merang, Setiu

Aku sendiri tak pernah lagi tengok anak bulan.. Teringin nak pergi. Tapi tak tau nak pergi ngan sapa.. Alhamdulillah.. Tahun ni sambut hari lahir sama dengan tarikh tengok anak bulan ramadhan 2013… =)

# 8 Julai 2013… meniti hari…

[divider]

About the author

11 Comments

Leave a Comment

CommentLuv badge