i & Lifestyle

Tanpa sarapan, anda boleh jadi gemuk!

Written by Norfanil

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

Yes.. itu lah fakta dia.. tanpa sarapan anda boleh jadi gemuk.. Kenapa..? Ini aku dengar dari sinar fm. almaklumla, tengah drive mesti dengar radio..

Apa yang aku dengar, kajian menunjukkan bahawa mereka yang tidak bersarapan pagi lebih mudah untuk menjadi gemuk berbanding mereka yang bersarapan pagi..


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

Ini kerana, apabila anda bersarapan pagi, kuantiti makanan yang anda makan untuk tengah hari dan petang atau malam sedikit berbanding sekiranya anda tidak makan pagi..


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

Tanpa sarapan pagi, anda mungkin akan lebih cenderung makan dalam kuantiti yang banyak pada waktu tengah hari, petang atau malam…

#secara logik akal, boleh diterima pada sesetengah orang.. betul tak? patot la saya tak makan sarapan tapi still same, ingat kan turun la jugak beratnya..tapi tidak.

About the author

1 Comment

Leave a Comment

CommentLuv badge