Assalamualaikum..

rogol

Ya Allah takutnya zaman sekarang.. Kenapa la ada manusia macam ni.. Cik Norfa terbaca kisah seorang gadis yang di langgar sehingga terjatuh dan patah tangan, kemudian di masukkan dalam bonet untuk di rogol. luluh hati...

Kenapa la berhati binantang macam tuh... Pastuh tunjuk baik pi hantar budak tuh balik rumah.. Nasib la otak tuh tak berapa pandai, bagi nama ngan nombor telefon kat mangsa.. Sah sah senang nak cari dan hantar masuk lokap..

Cerita dari mangsa:

Setiba di tempat kejadian, motosikal yang ditunggang mangsa bergesel dengan sebuah kereta jenis Proton Wira yang dipandu seorang lelaki berusia 31 tahun.

Menurutnya, pergeselan itu mengakibatkan mangsa terjatuh ke dalam semak dan mengalami patah tangan kiri serta jari kanan.

Lelaki itu berpura-pura mahu menolong mangsa selepas terjatuh dan mengangkat mangsa masuk ke bahagian belakang kereta sebelum merogol gadis berkenaan.

Mangsa dalam keadaan separuh sedar dan dalam kesakitan, tidak mampu untuk melawan suspek daripada melakukan perbuatannya itu.

Lepas ni mohon berhati hati la. nak nak cik Norfa yang tunggang motor hari hari.. Adehh..seramm!!..

This Post Has 16 Comments

  1. Harap Cik Norfa sentiasa hati2.. orang jahat ada kat mana-mana je kan?? Ish dasyat betul si pelaku tu.. tak berperikemanusiaan dan tak berhati perrut, limpa jantung betui la.. eh ter’emo lak.. sorry..
    Irwan Alessa recently posted..Jadi Blogger Perlu Bijak..My Profile

  2. Semoga Allah melindungi kita semua kaum wanita. seremmmmm

  3. mungkin dia tak plan pun nak langgar dan rogol tu,tapi tetiba setan rasuk hati dia kot time dia angkat pompuan tu..
    PerenLee recently posted..Punca-Punca BatukMy Profile

    1. agak mustahil dia tak plan..sbb ni kejadian kedua kak… sebelum dah buat cubaan pertama tapi tak jadi…

  4. Nak kata binatang, ada otak ada akal. Adehh -.-

    Banyak-banyakkan bertawakal selepas keluar rumah. Kita bukan tau pun kan apa yang akan jadi kat kita masa kat tengah jalan…

    ps.salam dari Cairo 🙂
    Zida recently posted..Kanser Rahim Yang MenginsafkanMy Profile

    1. heh..geram..!..
      hai orang cairo.. kekeke…

  5. hati2 norfa. untuk peringatan diri sendiri dan rakan-rakan wanita yang lain juga.

    1. sentiasa ada taktik baru…..
      janji ‘dapat’

Leave a Reply

CommentLuv badge

Close Menu
×
×

Cart