i & Lifestyle

Tak macho ea guna duit perempuan?

Written by Norfanil

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

Assalamualaikum..

Siapa kata? nampak sangat la kot kot pasangan anda yang kedekut.. haaa.. mesti dia akan bagi alasan.. “ala, tak macho la guna duit perempuan, awak la bayar”.. gitu?  Tapi bagi saya tak kisah pun,.. Sama sama berkongsi.. tapi memang tak adil la kalau perempuan je yang nak bayar kan.. tapi lelaki bawak diri, makan then balik.. hawau macam tuh..

 

Kalau saya la, memang selalu la keluarkan duit untuk kekasih hati.. tapi sejak beberapa bulan ni dah tak dah.. sebab dia dah cakap dia taknak.. taknak makan budi katanya..

 

Tapi takde kaitan pun macho ke tak macho.. kalau nak kira macho, memang sah sah la saya ni orang kaya dan tak kisahkan duit kemana.. setiap kali kuar ngan awex saya kuarkan duit.. Kalau la.. tapi hakikatnya standard biasa.. Saling bertoleransi dan saling bertolak ansur… kan? baru lah pasangan bahagia..=)


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

 

Nak macho belikan Chocolate Cocoaphillia ni kat perempuan..


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

 

About the author

5 Comments

Leave a Comment

CommentLuv badge