Assalamualaikum..

Siapa kata? nampak sangat la kot kot pasangan anda yang kedekut.. haaa.. mesti dia akan bagi alasan.. “ala, tak macho la guna duit perempuan, awak la bayar”.. gitu?  Tapi bagi saya tak kisah pun,.. Sama sama berkongsi.. tapi memang tak adil la kalau perempuan je yang nak bayar kan.. tapi lelaki bawak diri, makan then balik.. hawau macam tuh..

 

Kalau saya la, memang selalu la keluarkan duit untuk kekasih hati.. tapi sejak beberapa bulan ni dah tak dah.. sebab dia dah cakap dia taknak.. taknak makan budi katanya..

 

Tapi takde kaitan pun macho ke tak macho.. kalau nak kira macho, memang sah sah la saya ni orang kaya dan tak kisahkan duit kemana.. setiap kali kuar ngan awex saya kuarkan duit.. Kalau la.. tapi hakikatnya standard biasa.. Saling bertoleransi dan saling bertolak ansur… kan? baru lah pasangan bahagia..=)

 

Nak macho belikan Chocolate Cocoaphillia ni kat perempuan..

 

This Post Has 5 Comments

  1. memang ler nampak tak macho kalau lelaki guna duit perempuan, tapi perempuan juga harus faham dan btimbang rasa juga. tak semesstinya setiap saat duit tu sentiasa ada. ada masa surut jugak kalau dah tgah2 bulan…
    Nana recently posted..Ribut Gemparkan Penduduk MiriMy Profile

Leave a Reply

CommentLuv badge

Close Menu
×
×

Cart