i & Lifestyle

Syok oo cinta selepas Kahwin

Written by Norfanil

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

Assalamualaikum..

Tiba tiba pagi pagi ni duk cite pasal cinta. Bukan senang nak bercinta.. lagi lagi kalau bercinta hanya untuk suka suka.. seorang serius, sorang lagi tak.. dan belum tentu orang yang kita cinta itu akan jadi milik kita..

Tiada kepastian 100% dimana orang yang kita cintai itu akan jadi milik kita.. akan kahwin dengan kita, akan jadi pemaisuri kita..  orang cakap, semua itu atas pada jodoh.. ajal , maut  semua pada Allah…

Banyak berita keluar pasal pengantin lari last minit.. hantar mesej sebelum majlis tak nak kawin.. sebelum2 ni bukan main lagi perghhh.. kehulur kehilir..makan berdua, shopping pun berdua.. tetapi ingat lah.. sebelum dia sah menjadi milik kamu, kamu tak leh nak anggap dia milik kamu..

Memang tak pernah disangkal, betapa manisnya bercinta selepas kahwin.. meminang then terus kahwin.. tak perlu nak risau .. bercinta bertahun tahun, akhirnya putus jua.


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

Berapa banyak air mata menangis tak tau la .. biasa nya perempuan la.. tapi berapa ramai kat sini akan meminang terus dan bukan bercinta?? susah nya nak cari.. semua orang nak rasa bercinta sebelum kahwin.. nak jugak tunjuk aku dah 5 tahun bercinta..


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

Hui.. teringin merasa bercinta selepas kahwin… wahhh.. syahdu nyaaa…

Dapat kan info Perkembangan anak yang sihat dan Maklumat makanan yang best di kampung ada..

About the author

5 Comments