Assalamualaikum…

Seminar buat duit dengan blog …   Berita baik untuk para penjual online yang ada membina blog, dan mereka yang ada blog tak kira la untuk kegunaan apa pun.. Jangan sia sia kan blog anda, tetapi optimise kan blog anda dengan belajar buat duit dengan blog di Seminar buat Duit Dengan Blog yang akan di adakan tak lama lagi..

Seminar yang akan menampilkan beberapa orang blogger yang menjana pendapatan melalui blog. Anda akan berpeluang untuk mendengar pengalaman para blogger ini yang menjana pendapatan dengan teknik yang berbeza-beza.

Ramai dah blogger yang hanya fokus pada blog untuk jana pendapatan . Semua ni kena BELAJAR di seminar buat duit dengan blog , TEKNIK  yang mungkin anda tak tau, dan boleh JANA PENDAPATAN dengan pelajari teknik teknik ini..

Bukan takat tuh je, banyak insentif yang akan anda terima semasa hadir di Seminar Buat Duit Dengan Blog nanti.. Nak tahu!!.. TUnggu!!.. Yang penting daftar dulu.. Boleh baca maklumat di bawah..

Maklumat Seminar

Tarikh :19 Mei 2013,

Tempat : Hotel Singgahsana, Petaling Jaya. 

 

Siapa Perlu Hadiri Seminar Ini?

Ada yang bertanya siapa yang boleh menyertai seminar. Seminar ini bukan hanya untuk Blogger sahaja tetapi terbuka untuk :

  1. Suri Rumah yang mencari pendapatan sampingan
  2. Pelajar Sekolah berusia 15 tahun ke atas
  3. Siswa/Siswi Pusat Pengajian Tinggi Awam dan Swasta
  4. Penganggur sangat-sangat diwajibkan
  5. Blogger ensem dan cantik
  6. Aktivis Sosial Media
  7. Kakitangan swasta, badan berkanun dan awam
  8. dan Semua yang berminat menjana pendapatan sampingan secara online

 

Insentif Peserta Seminar

Berbagai insentif menarik akan disediakan untuk peserta Seminar Buat Duit dengan Blog antaranya :

  1. Cabutan bertuah dengan hadiah-hadiah gadget terkini yang menarik seperti iPad mini dan package kembara Kemboja.
  2. Hadiah istimewa untuk peserta ke 100, 200, 300 dan 400.
  3. Dan insentif-insentif lain yang akan diumumkan.

 hadiah-cabutan-bertuah

Samsung Corby, IPad mini, Samsung S4, Samsung S3 mini.. dan macam macam lagi…

Bayaran

Yuran penyertaan adalah RM50 seorang untuk pendaftaran

Nama Akaun : Denaihati Resources
Nombor Akaun : 562834616817
Nama Bank : Maybank
Jumlah : RM50

 

seminar-bddb-alternate-300

Tuan Denaihati.com di Astro Awani semalam!!..

Cepat.. jangan tunggu lagi..

911699_10201271804338034_1387288563_n

Ada orang tanya cik Norfanil.. boleh percaya ke?? Sahabat blogger tolong jawab kat komen..

9 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CommentLuv badge