Assalamualaikum…

Alhamdulillah selamat sampai Nilai , Negeri Sembilan..  Perjalanan jauh pemanduan bergilir hanya dengan mama tersayang.. Dari Kuala Terengganu ke 1 Utama, untuk bertemu advertiser.. then bergerak ke Nilai N9, hangar adik daftar masuk USIM..

Hujung minggu nI mungkin ibu bapa sibuk  dengan hantar anak anak masuk universiti.. Ramai yang dah bergerak awal ke destinasi kerana kebanyakkan jalan ditutup untuk sambutan Merdeka dan mengakibatkan jam.. tension gak dalam perjalanan tadi.. banyak tempat jam.. tapi Alhamdulillah.. sampai juaa..

Ada ke yang baca ni dapat masuk USIM?..  kalau terserempak tegur la ye..  Mulai minggu depan dah start orientation.. Semoga selamat la dengan orientasi ok.. lain universiti lain orientasi nya. Kalau UM, Pasti ada cheers.. kalau Universiti lain macam mana?.. Lagi 1.. bersedia mental ngan fizikal… kehkehkeh..

Sedikit nasihat… Tak digalakkan untuk bawa barangan berharga semasa minggu orientasi.. Handphone boleh.. Yang lain bawa lepas orientasi macam laptop dan duit yang banyak.. Minggu orientasi memang anda akan kekurangan masa nak cara semua tu… termasuk la duit.. kalau nak bawa, bawa dalam beberapa puluh je.. k.

Apa apa pun.. Selamat Menjadi Mahasiswa. dan selamat maju jaya..

#p/s: Alhamdulillah. Jadi pengguna produk skin care Himalaya Herbal secara rasminya.. testimoni mama.. lepas ni pakai Himalaya la pula.. kak Na support… :)..

4 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CommentLuv badge