Assalamualaikum..

Semalam kita di gemparkan dengan video pukul ketua kelas.. saya tak pasti sama ketua kelas atau ketua tingkatan. Macam macam versi tajuk ada kat video yang di upload di fanpage masing masing dan di youtube. Dalam video tersebut lebih kurang 3 orang yang tunjuk terrer sebagai samseng. Buat macam mangsa takda perasaan. Mungkin ada dendam samseng tersebut dengan mangsa.

Video selama 1:30 saat mendapat perhatian PDRM selepas beberapa pengguna facebook yang tagged PDRM dalam komen video tersebut. Hari ni Menurut polis, tiga pelajar terbabit telah dibuang sekolah dan sehingga kini pihak PDRM tidak menerima sebarang laporan polis dari pihak yang berkenaan.

Tiada laporan polis di buat setakat ini? Adakah sebab bagi mangsa ia hanya sedikit? atau ada ugutan dari SAMSENG sekolah tersebut? Dan pihak sekolah pun terus menjaga nama baik sekolah dengan menyelesaikan masalah itu sendiri dengan membuang pelajar tersebut.  Adakah memadai?

Ramai pengguna facebook dan twiter yang menyarankan agar 3 pelajar tersebut di hantar ke sekolah JUVANA memandangkan tindakan yang di lakukan amat melampau.  Sampai sekarang #ijatsyafiq menjadi trending. ijatsyafiq adalah salah seorang suspek yang memukul mangsa. Semua laman sosial Ijatsyafiq telah pun di deactive kan meungkin takut dirinya di cari.. Takot di cari tapi cara pukul mangsa macam tak takot dengan akibatnya.. adeh.. SAMSENG sekolah ke macam ni..

Tapi dalam banyak banyak benda saya fikir satu. Apa tujuan kawannya upload video tersebut? Adakah sebab nak tunjuk betapa hebatnya kawannya tu? atau nak tunjuk betapa hebatnya mereka semua menjadi gangster?

Hebat sangat mereka mereka ni sampai kene buang sekolah.. Insafla.. sekarang berteknologi tinggi.. Sekejap je jadi viral..Sekarang muka dah wanted.. Yang best pengguna facebook dah naik angin. Ada pulak yang cakap, kalau aku jumpa kau ni, siap aku tunjuk gangster aku macam mana.. huhu.. Nasib la..

#takot pula nak membesarkan anak anak dalam era macam ni.. ok. aku tak kahwin lagi.. hehehe

icon_hot# Maklumat Samseng Sekolah IjatSyafiq

wanted

9 COMMENTS

  1. tak cukup, anjing ne patut dibagi pelajaran, one by one tak berani, pukul ramai2 bolehlah, anjing punya budak, memang loh semua patutnya mampus masa lahir….

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CommentLuv badge