my Review

Review Novel Hatimu Milikku – Eliza Ab

Review Novel Hatimu Milikku - Eliza AB
Written by Norfanil

Assalamualaikum..

Ok.. aku tertarik nak beli novel ni bila aku baca novel ni dekat Penulisan2u sebelum berlarutan ke blog personal penulis novel ni iaitu Eliza Ab.

Tertarik bila baca permulaan novel ni. Mengisahkan seorang perempuan yang berkahwin atas dasar cinta tanpa disukai oleh ibu mertua. Disaat melayari rumahtangga bahagia, dengan kandungan yang mula membuah, si suami berubah sikap. Sehinggakan si isteri minta penjelasan dan suami akhirnya melepaskan talak disaat ada bayi dalam kandungan.

Siapa sangka, selepas beberapa langkah di ceraikan, Aisha tersadung sehingga menyebabkan kandungan gugur. Sekaligus membawa hati yang lara, Aisya menghilangkan diri.

Setelah beberapa tahun hilangkan diri, Aisya kembali tetapi tertarik hati pula pada si adik kepada bekas suami. Tengku Hariz yang mempunyai dendam terhadap Aisya kerana menyebabkan abangnya membawa diri dan tidak sangka bakal isterinya adalah perempuan yang di cari.

Niat untuk balas dendam diteruskan sehinggakan mereka berkahwin. Tapi rahsia terbongkar sehinggakan Aisya membawa diri dengan hati yang luka buat kali kedua selepas terdengar rancangan si suami.

Akhirnya apa jadi? sila beli novel ini..

———————————————- ♥ ———————————————-
ULASAN NORFANIL

Bagi aku novel ni best. Tapi tak sangka bila pergi beli kat KakiNovel, novel ni tebal gila. Expecting novel ni best gila. Tapi bila baca, disebabkan terlalu tebal, konflik yang di ketengahkan oleh penulis sering berulang. Konflik yang sama muncul. 

Biasa la bila baca novel yang tebal terasa sangat lama nak habis kan. Sehinggakan kita rasa bosan. 

Siapa yang suka baca novel tebal mungkin tak kisah.
———————————————- ♥ ———————————————-


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

About the author

2 Comments

Leave a Comment

CommentLuv badge