i & Lifestyle

Projek 3R Mencari Hos Baru 3R

Written by Norfanil

Anda pemilik Homestay atau Hotel? Ingin saya review Homestay atau Hotel Anda? Peluang kini dibuka! (KLIK)

Assalamualaikum…

Baru baru ni saya di beri peluang untuk ke Preview Episod 1 #Projek3R dan juga pengenalan peserta #Projek3R yang terdiri daripada 12 orang peserta muda berumur antara 21 hingga 26 tahun sebagai trio hos baru yang akan meneruskan Azah Yasmin Yusof (Azah), Rafidah Abdullah (Rafidah), Low Ngai Yuen (Yuen), Kartini Ariffin (Tini) dan Celina Khor (Celina).

Rancangan Projek 3R yang mempunyai 7 episod akan menemui penonton setia 3R  bermula a 24 Ogos 2013. Rancangan akan di tayangkan setiap hari Sabu pada pukul 6 petang.

Rancangan yang berbentuk realiti TV ini bertujuan mencari pengacara terbaru 3R yang akan menggantikan pengacara sebelum ini. Kalau tengok episod pertama  Projek 3R agak mencabar cabarannya antaranya terdapat ujian kecekalan, teamwork, ujian menguji ingatan dan lain lain.

Padat dengan mesej positif dan progresif untuk wanita alaf baru, dengan cabaran baru dunia berteknologi pasti juga akan memberi kesan kepada mereka dalam Projek 3R ini.

“Apa yang kami cari ialah tiga orang yang mempunyai personaliti yang berbeza dan tidak sama seperti kelima pengacara yang sebelum ini.

“Mereka harus merupakan muka dan generasi baharu 3R yang boleh mewakili apa yang kami buat selama ini. Kami harap penonton yang telah membesar dengan program ini dapat menerima pengacara baharu kami ini,” tutur Lina tentang apa yang ingin dicari melalui Projek 3R.

Bagi saya program realiti tv Projek 3R ni sangat mencabar.. Gila kau hari pertama dah kena masuk hutan berkhemah.. Masak nasi dalam tempurung kelapa, masak lauk dalam buluh, hidup kan api semua tuh.. Aish.. Korang pernah? aku pun tak pernah.. hahahah..

Syabas la kat depa berjaya harungi cabaran di Projek 3R..

Peserta Projek 3R

Para peserta yang akan bersaing adalah :
  • Jasmine Suraya Chin Xian Mei, 23,
  • Nur Hidayah Abu Bakar, 24,
  • Puteri Zulaiqha Mohd Arif, 23,
  • Siti Amirah Mohamad Azmi, 22,
  • Nora Shikeen Abdul Rahim, 21
  • Zetty Nabila Muhammad Ghazali, 22.
  • Lee Yvonne, 24,
  • Fiona Cheong, 22,
  • Tamilarasi, 21,
  • Sara Nadzirah Zulkifli, 22,
  • Sarah Lois, 21
  • Haziqah Azemi, 21.

SAM_2079

Dapatkan kain pasang Daun Anzalna yang superb cantik sementara stok masih ada.. Gile ramai masuk order! Cepat!..

Koleksi Ariani Lebaran 2016

Bersama Fiona Cheong.. Dia ni kecil molek je.. comel!.. hehe.. 50 bucks katanya ambil gambar dengan dia..

SAM_2080

Yang ni pulak 100 bucks.. hahaha.. Nice to meet you dear.. Jasmine..

SAM_2083Zeek, peserta paling Ganas..! Orang lain pakai heels dia pakai kasut “sekolah” haha.. saya suka.. Lain dari yang lain..

All the best you guysssss…

Last but not least.. with them!!..

SAM_2078

#

About the author

Leave a Comment

CommentLuv badge

TENTANG NORFANIL

25. Pemegang Ijazah Sarjana Muda Perakaunan (Universiti Malaya).

Merupakan blogger sepenuh masa dan juga freelancer

Suka makan, suka tidur, suka travel dan suka aktiviti lasak. Tidak suka jatuh cinta!

Advertorial? Review? Jangan segan-segan hubungi saya. [su_button url="mailto:[email protected]" target="blank" background="#f899ce"]norfanil @ gmail.com[/su_button

MY fanpage

SUBSCRIBE

[mc4wp_form]

© 2015. Norfanil - Salute to Life. All Rights Reserved. Powered by NR Network