Sekarang makin banyak yang jual ubat kuruskan badan. Memang trend sekarang rakyat Malaysia sedar akan penyakit obesiti yang semakin meninggi.

Ada yang buat atkins, ada yang makan produk kurus dan ada yang buat senaman di gym. Bagus la kalau dah ada kesedaran. Macam saya, saya pilih untuk pergi gym.

Tapi kali ni saya nak cakap mengenai produk kuruskan badan yang digunakan dalam kalangan artis.

Satu ketika dulu, kecoh, apabila artis Enot dikatakan sakit selepas ramai yang lihat Enot sedikit susut berbanding dulu. Betul ke Enot sakit?

Asal nampak kurus je sakit. Ni Norpa makin kurus tak nak cakap sakit? eh.. Nauzubillah. Moga dijauhkan. Jangan la cakap macam tu, macam mendoakan saja. Tapi Enot sebenarnya kurus bukan kerana sakit!

Tapi sebab apa? Sebab produk kurus ini yang buatkan badan Enot susut.

Izeara Produk Kurus Pilihan Enot

Seperti saya cakap tadi Enot kurus bukan sebab sakit. Tapi sebab satu produk ni namanya Izeara 6 Inch Body Serum Xtra Power. Tak sangka produk kurus berkesan pada Enot.

Kalau tengok gambar Enot sekarang memang ada perubahan. Sampai saya sendiri terkejut.

Menurut Enot, dia berjaya turun kan 28 kg dalam mas 35 hari dengan hanya perlu sapu serum in. Tak perlu workout, bila pakai serum terasa kenyang (kalau nak cepat workout sebagai tambahan)

Produk Kurus Berkesan Pilihan Artis
Kurus dah kan? Alhamdulillah!

Enot Kurus dengan Izeara 6 Inch Body Serum Xtra Power

Kelebihan Izeara 6 Inch Body Serum Xtra Power.

  • Izeara body serum yang tak panas, tak melekit dan tak berminyak
  • Bau gabungan lemon dan Garcinia Cambodia..
  • Produk Izeara 6 Inch Body Serum ni hasil formulasi Doktor pakar dari switzerland & ada kkm,gmp, Halal Jakim..
  • Izeara 6 Inch Body Serum Xtra Power mngandungi doa dan zikir..
  • 2 in 1 – Boleh digunakan juga untuk sengal-sengal badan selain untuk menguruskan badan.
  • Mulakan dengan bismilah sapulah keseluruh badan InsyaAllah.


Kesimpulannya, memang kak Enot tak sakit. Sekarang dah sihat dan bila sihat ni untuk elakkan jadi macam sebelum ni iaitu badan makin naik lepas sihat, Enot pakai produk ni.  Lihat la sekarang. Berjaya! Semoga Enot terus kekal sihat macam sekarang… Izeara 6 Inch Body Serum Xtra Power

Untuk anda yang nak cuba, boleh ke FB Izeara atau whatsapp nombor di bawah..

5 COMMENTS

  1. Saya dah cuba Izeara ni. Takde kesan pun walaupun sebotol dah habis. Sama ja macam Larome. Buat rugi ja beli

    • awak cuba macam mana? sapu dengan senaman atau tanpa senaman..
      kalau tanpa senaman, cuba sapu dengan senaman..
      sebab kadang lemak ni tepu.. makan masa nak cair..
      atas orang juga tindak balasnya

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CommentLuv badge