i & Gajet

PIKOM PC FAIR 2013.. Kembali!!.. Jadual PIKOM PC FAIR 2013

Written by Norfanil

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

Assalamualaikum..

Orang macam aku ni memang excited benor kalau ada PC FAIR. terutama PC Fair yang diadakan besar besaran.. tapi kadang kadang, bila dah terlampau besar ni penat pulak nak jalan.. Lagi lagi kalau PIKOM PC FAIR kat KLCC .. fuh.. atas bawah semua ada.. one way pulak tuh.. Kene habiskan semua baru boleh kuar…


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

 

So nih jadual PIKOM PC FAIR yang korang boleh pergi.. tapi den tak pasti boleh guna baucer buku 1 malaysia ke tidak.. Buat masa sekarang pun, kalau boleh guna baucer buku 1 malaysia pun, harga mesti melambung naik.. tak paham den.. Apa apa pun.. boleh usha dulu tarikh dan jadual PIKOM PC FAIR 2013 ni..

pikom pc fair 2013

JADUAL PIKOM PC FAIR 2013 (PC FAIR 2013 SCHEDULE)

SESI 1 – PIKOM PC Fair 2013 (Mac – Mei)

22 – 24 Mac 2013

  • Johor Bahru, Johor -Persada Johor International Convention Centre

29 – 31 Mac 2013

  • Ipoh, Perak – Stadium Indera Mulia
  • Kota Kinabalu, Sabah – 1Borneo Hypermall
  • Sibu, Sarawak – Sibu Trade & Exhibition Centre

5 – 7 April 2013

  • Melaka – Melaka International Trade Centre (MITC)
  • Kuching, Sarawak – Borneo Convention Centre Kuching (BCCK)
  • Miri, Sarawak – Stadium Tertutup Miri

12 -14 April 2013

  • Kuala Lumpur – Kuala Lumpur Convention Centre (KLCC)
  • Muar, Johor – Dewan Jubli Intan

25 – 27 April 2013

  • Kota Bharu, Kelantan – KB Mall

3 – 5 Mei 2013

  • Kuantan, Pahang – Berjaya Megamall
  • Pulau Pinang – Penang International Sports Arena (PISA)

 

 

SESI 2 – PIKOM PC Fair 2013 (Ogos – September)

23 – 25 Ogos 2013

  • Kuantan, Pahang – Berjaya Megamall
  • Kuala Lumpur – Kuala Lumpur Convention Centre (KLCC)
  • Johor Bahru, Johor -Persada Johor International Convention Centre

29 – 31 Ogos 2013

  • Kuala Terengganu, Terengganu – Terengganu Trade Center (TTC)

30 – 1 September 2013

  • Seberang Jaya, Pulau Pinang – Sunway Carnival Convention Centre (SCCC)
  • Kota Kinabalu, Sabah – 1Borneo Hypermall

6 – 8 September 2013

  • Melaka – Melaka International Trade Centre (MITC)

 

 

SESI 3 – PIKOM PC Fair 2013 (November – Disember)

21 – 23 November 2013

  • Ipoh, Perak – Stadium Indera Mulia

6 – 8 Disember 2013


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 
  • Kuala Lumpur – Kuala Lumpur Convention Centre (KLCC)
  • Pulau Pinang – Penang International Sports Arena (PISA)

13 – 15 Disember 2013

  • Melaka – Melaka International Trade Centre (MITC)

About the author

Norfanil

Penulis berkecimpung dalam dunia blogging bermula tahun 2008 sehingga sekarang. Ingin beriklan, review produk, makanan atau travel? boleh hubungi terus norfanil@gmail.com...

2 Comments

Leave a Comment

CommentLuv badge