Assalamualaikum..

Orang macam aku ni memang excited benor kalau ada PC FAIR. terutama PC Fair yang diadakan besar besaran.. tapi kadang kadang, bila dah terlampau besar ni penat pulak nak jalan.. Lagi lagi kalau PIKOM PC FAIR kat KLCC .. fuh.. atas bawah semua ada.. one way pulak tuh.. Kene habiskan semua baru boleh kuar…

 

So nih jadual PIKOM PC FAIR yang korang boleh pergi.. tapi den tak pasti boleh guna baucer buku 1 malaysia ke tidak.. Buat masa sekarang pun, kalau boleh guna baucer buku 1 malaysia pun, harga mesti melambung naik.. tak paham den.. Apa apa pun.. boleh usha dulu tarikh dan jadual PIKOM PC FAIR 2013 ni..

pikom pc fair 2013

JADUAL PIKOM PC FAIR 2013 (PC FAIR 2013 SCHEDULE)

SESI 1 – PIKOM PC Fair 2013 (Mac – Mei)

22 – 24 Mac 2013

  • Johor Bahru, Johor -Persada Johor International Convention Centre

29 – 31 Mac 2013

  • Ipoh, Perak – Stadium Indera Mulia
  • Kota Kinabalu, Sabah – 1Borneo Hypermall
  • Sibu, Sarawak – Sibu Trade & Exhibition Centre

5 – 7 April 2013

  • Melaka – Melaka International Trade Centre (MITC)
  • Kuching, Sarawak – Borneo Convention Centre Kuching (BCCK)
  • Miri, Sarawak – Stadium Tertutup Miri

12 -14 April 2013

  • Kuala Lumpur – Kuala Lumpur Convention Centre (KLCC)
  • Muar, Johor – Dewan Jubli Intan

25 – 27 April 2013

  • Kota Bharu, Kelantan – KB Mall

3 – 5 Mei 2013

  • Kuantan, Pahang – Berjaya Megamall
  • Pulau Pinang – Penang International Sports Arena (PISA)

 

 

SESI 2 – PIKOM PC Fair 2013 (Ogos – September)

23 – 25 Ogos 2013

  • Kuantan, Pahang – Berjaya Megamall
  • Kuala Lumpur – Kuala Lumpur Convention Centre (KLCC)
  • Johor Bahru, Johor -Persada Johor International Convention Centre

29 – 31 Ogos 2013

  • Kuala Terengganu, Terengganu – Terengganu Trade Center (TTC)

30 – 1 September 2013

  • Seberang Jaya, Pulau Pinang – Sunway Carnival Convention Centre (SCCC)
  • Kota Kinabalu, Sabah – 1Borneo Hypermall

6 – 8 September 2013

  • Melaka – Melaka International Trade Centre (MITC)

 

 

SESI 3 – PIKOM PC Fair 2013 (November – Disember)

21 – 23 November 2013

  • Ipoh, Perak – Stadium Indera Mulia

6 – 8 Disember 2013

  • Kuala Lumpur – Kuala Lumpur Convention Centre (KLCC)
  • Pulau Pinang – Penang International Sports Arena (PISA)

13 – 15 Disember 2013

  • Melaka – Melaka International Trade Centre (MITC)

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CommentLuv badge