Atas restu Allah, Ku ingin milikimu,
Ku berharap, Kau menjadi yang terakhir untukku,
Atas restu Allah, Kumencitai dirimu,
Kupinang kau ..dengan bismillah…

Lirik lagu Ku Pinang Kau dengan Bismillah dari Rossa duet dengan Ungu. Sangat tertarik dengan lagu ni selepas dengar Adira dan Shahir nyanyi untuk Konsert Mania pada minggu ke tujuh.

Sweet.. tengok gaya depa menyanyi macam Shahir nak pinang betul je.. Asyik senyum bila sebut Ku Pinang Kau Dengan Bismillah..=) Gurau je~

Tetiba aku ingat.. aku ingat yang aku ni perempuan..masih relevan kah kalau perempuan nak pinang lelaki? hikhik.. tak de masalah kan..tapi cuma susah zaman sekarang.. biasa lelaki taknak.. betul tak? dan kebiasaan dalam adat kita, lelaki akan pinang perempuan..

Tapi terasa nak try jugak..Agak agak dapat tak? mesti dapat pelempang nanti kan? hahaha

#Ada tak kat sini lelaki yang dipinang perempuan, atau perempuan, kamu yang pinang suami kamu.. ada? nak tengok sikit..

<\/param><\/embed><\/object><\/div>”;” alt=”” />

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CommentLuv badge