i & Lifestyle

Perempuan Pinang lelaki.. Masih ada lagi kah?

Written by Norfanil

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

Atas restu Allah, Ku ingin milikimu,
Ku berharap, Kau menjadi yang terakhir untukku,
Atas restu Allah, Kumencitai dirimu,
Kupinang kau ..dengan bismillah…


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

Lirik lagu Ku Pinang Kau dengan Bismillah dari Rossa duet dengan Ungu. Sangat tertarik dengan lagu ni selepas dengar Adira dan Shahir nyanyi untuk Konsert Mania pada minggu ke tujuh.

Sweet.. tengok gaya depa menyanyi macam Shahir nak pinang betul je.. Asyik senyum bila sebut Ku Pinang Kau Dengan Bismillah..=) Gurau je~


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

Tetiba aku ingat.. aku ingat yang aku ni perempuan..masih relevan kah kalau perempuan nak pinang lelaki? hikhik.. tak de masalah kan..tapi cuma susah zaman sekarang.. biasa lelaki taknak.. betul tak? dan kebiasaan dalam adat kita, lelaki akan pinang perempuan..

Tapi terasa nak try jugak..Agak agak dapat tak? mesti dapat pelempang nanti kan? hahaha

#Ada tak kat sini lelaki yang dipinang perempuan, atau perempuan, kamu yang pinang suami kamu.. ada? nak tengok sikit..

<\/param><\/embed><\/object><\/div>”;” alt=”” />

About the author

Leave a Comment

CommentLuv badge