aku tak tahu apa yang ku rasakan

dalam hatiku saat pertama kali

lihat dirimu, melihatmu

seluruh tubuhku terpaku dan membisu

detak jantungku berdebar tak menentu

sepertinya aku tak ingin berlalu

reff:

berikan cintamu juga sayangmu

percaya padaku ku kan menjagamu

hingga waktu menjemputku

ku berikan cintaku juga sayangku

percaya padaku ku kan menjagamu

hingga waktu menjemputku ..

 

Dalam sesuatu perhubungan , ada pelbagai aspek yang perlu diterapkan..kalau inginkan hubungan itu berkekalan.kalau inginkan keindahan dalam satu perhubungan..kalau inginkan pasangan kau menghormati kau sebagai pasangan hidupnya..hubungan hanya sekadar suka-suka,sekadar kau nak lepas geram baik tak payah..cuma hanya membuat kau berdosa dalam tak sedar..

Dalam satu perhubungan,perlu ada sikap saling percaya antara satu..percayakan dia sebagaimana dia percaya kau seperti apa..tanpa kepercayaan apa benda pun takkan jadi.. percaya itu perlu,jika kau inginkan hubungan itu berlanjutan sampai ajal kau mendatang.. namun percaya juga tak boleh membabi buta,kau percaya dia terang-terang takut kau pula yang akan ditelanjangkan..kau tak percaya apa yang aku katakan,itu kau punya pasal..janji aku kata apa yang aku rasa..semestinya pendapat kita memang berbeza,kau dengan cara kau,.aku dengan cara aku..Sekian !

- Penjejak KASIH -

 

This Post Has 4 Comments

  1. kadang2 kalau sekali kita pernah kecewa, sukar juga nak kembali untuk percaya pada pasangan…sentiasa bhati2 jer lah…
    Nana recently posted..Ribut Gemparkan Penduduk MiriMy Profile

  2. Dulu time study jiwang gak..tp since kerja ni makin malas nak bjiwang bagai haha
    dennis recently posted..BUANG AIRMy Profile

Leave a Reply

CommentLuv badge

Close Menu
×
×

Cart