i & Lifestyle

Percaya Padaku

Tips membeli hadiah untuk teman lelaki dan teman wanita
Written by Norfanil

aku tak tahu apa yang ku rasakan

dalam hatiku saat pertama kali

lihat dirimu, melihatmu

seluruh tubuhku terpaku dan membisu

detak jantungku berdebar tak menentu

sepertinya aku tak ingin berlalu

reff:

berikan cintamu juga sayangmu

percaya padaku ku kan menjagamu

hingga waktu menjemputku

ku berikan cintaku juga sayangku

percaya padaku ku kan menjagamu

hingga waktu menjemputku ..

 

Dalam sesuatu perhubungan , ada pelbagai aspek yang perlu diterapkan..kalau inginkan hubungan itu berkekalan.kalau inginkan keindahan dalam satu perhubungan..kalau inginkan pasangan kau menghormati kau sebagai pasangan hidupnya..hubungan hanya sekadar suka-suka,sekadar kau nak lepas geram baik tak payah..cuma hanya membuat kau berdosa dalam tak sedar..

Dalam satu perhubungan,perlu ada sikap saling percaya antara satu..percayakan dia sebagaimana dia percaya kau seperti apa..tanpa kepercayaan apa benda pun takkan jadi.. percaya itu perlu,jika kau inginkan hubungan itu berlanjutan sampai ajal kau mendatang.. namun percaya juga tak boleh membabi buta,kau percaya dia terang-terang takut kau pula yang akan ditelanjangkan..kau tak percaya apa yang aku katakan,itu kau punya pasal..janji aku kata apa yang aku rasa..semestinya pendapat kita memang berbeza,kau dengan cara kau,.aku dengan cara aku..Sekian !

– Penjejak KASIH –

 


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

About the author

4 Comments

Leave a Comment

CommentLuv badge