i & Travel

Pelanggaran Ice Slider ibarat pelanggaran sebenar di atas jalan

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

SAM_0912

Hai , assalamualaikum.. hehehe.. Lama tak nampak? hehe.. tengah bizi study sekarang, …

OK.. aku nak cerita ni..pasal pelanggaran Ice Slide.. Ingat tak dulu aku pernah gi korea.. hehe.. Kita orang ada main ais slides kat sana.. main dia best.. kena pergi tempat tinggi.. sebelum turun ke tempat rendah..


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

SAM_0897

Bukan senang tau nak kawal masa naik ice slide.. kiri kanan..nak memintas orang…cukup best kalau berlumba.. tapi bila berlumba la banyak kali perlanggaran berlaku..


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

Aku ingat la kan..aku berlanggar dalam 3 4 kali.. habis lebam terbalik semua.. hahaha.. terasa memang macam berlanggar atas jalan raya.. tapi nih safe sikit la..nih atas ais..

Bab terguling then bangun tuh yang jadi ralat.. kali pertama berlanggar.. “eh berpusing pusing aku”…macam tak caya takde luka apa apa..tapi ada rasa sakit.. kali kedua..aish..langgar lagi.. kali ketiga.. dah ralat..cam biasa dah..hahaha..

Tapi bila balik bilik, ha kau… seluruh badan lebam.. nak nak kaki , peha betis, siku….tapi awesome!!!

About the author

2 Comments

Leave a Comment

CommentLuv badge