SAM_0912

Hai , assalamualaikum.. hehehe.. Lama tak nampak? hehe.. tengah bizi study sekarang, …

OK.. aku nak cerita ni..pasal pelanggaran Ice Slide.. Ingat tak dulu aku pernah gi korea.. hehe.. Kita orang ada main ais slides kat sana.. main dia best.. kena pergi tempat tinggi.. sebelum turun ke tempat rendah..

SAM_0897

Bukan senang tau nak kawal masa naik ice slide.. kiri kanan..nak memintas orang…cukup best kalau berlumba.. tapi bila berlumba la banyak kali perlanggaran berlaku..

Aku ingat la kan..aku berlanggar dalam 3 4 kali.. habis lebam terbalik semua.. hahaha.. terasa memang macam berlanggar atas jalan raya.. tapi nih safe sikit la..nih atas ais..

Bab terguling then bangun tuh yang jadi ralat.. kali pertama berlanggar.. “eh berpusing pusing aku”…macam tak caya takde luka apa apa..tapi ada rasa sakit.. kali kedua..aish..langgar lagi.. kali ketiga.. dah ralat..cam biasa dah..hahaha..

Tapi bila balik bilik, ha kau… seluruh badan lebam.. nak nak kaki , peha betis, siku….tapi awesome!!!

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CommentLuv badge