i & Lifestyle

Patung Besar dan Patung Kecil

Written by Norfanil

Assalamualaikum…

 

Patung besar dan patung kecil.. Bezanya? Ye.. memang la bezanya yang besar dan yang kecil.. tapi ada beza lain bila kanak kanak main patung  dengan orang besar main patung…

 

Yang sebelah kiri : pemberian seseorang suatu ketika dulu.. Besar dia sebesar bakul rasanya..

Yang sebelah kanan : baru diterima beberapa hari lalu.. Besarnya dua kali ganda setengah dari yang sebelah kiri…

Bukan takat besar je yang berbeza, tapi kegunaan untuk orang besar dan kecik pun berbeza.. tak caya??

ok…terkesan dari komen abg sulong saya….

Macam mana nak buat? nak buang ke yang besar ni? grrrrrr…


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

About the author

Norfanil

Penulis berkecimpung dalam dunia blogging bermula tahun 2008 sehingga sekarang. Ingin beriklan, review produk, makanan atau travel? boleh hubungi terus norfanil@gmail.com...

2 Comments

Leave a Comment

CommentLuv badge