11 Produk Kecantikan Disenarai Hitam 2017

11 Produk Kecantikan Disenarai hitam 2017

11 Produk Kecantikan Disenarai hitam 2017 | Memang kecoh tahun ni mengenai Produk Kecantikan yang disenarai hitam pada tahun 2017. Yang paling dikenali adalah Produk Tati. Walaupun baru baru ini pengasas tadi telah pun membuat Trademark untuk produk TATI akan tetapi masih ramai yang meragui produk tersebut. Pihak Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) bahagian Regulatori Farmasi Negara tampil menasihati orang ramai supaya...

Review Produk LVA Beaute : Produk Kecantikan Setaraf Produk Antarabangsa

Produk LVA Beaute Produk Kecantikan Setaraf Produk Antarabangsa 10

Review Produk LVA Beaute : Produk Kecantikan Setaraf Produk Antarabangsa| Merupakan produk kecantikan yang baru yang dikeluarkan oleh syarikat bumiputra iaitu Aston Livea Sdn. Bhd. dan lebih menarik Produk LVA Beaute ini menggunakan bahan dari Switzeland. Yang lebih penting produk ini tidak mengandungi merkuri. Merkuri bahaya dan baru-baru ni ada beberapa produk yang telah pun di Banned kerana mengandungi merkuri. LVA...

Jodoh yang tak pasti dan tafsiran mimpi diajak kahwin…

Tafsiran Mimpi Diajak Kahwin 2

Tafsiran Mimpi Diajak Kahwin | Ada orang suruh cerita pasal jodoh. Terfikir nak bercerita pasal jodoh dan mimpi diajak kahwin oleh seseorang yang agak rapat kebelakangan ni. Masa kecil-kecil selalu je kalau mimpi, orang kata terbalik. Tapi entah kenapa, tiba-tiba rajin nak pergi google pasal tafsir mimpi ni. Mimpi ni terjadi 3 4 hari lepas macam tu. Entah apa yang difikirkan sebelum...

KL Carnival Bukit Jalil Menggantikan Downtown KL yang ditutup

KL Carnival Bukit Jalil Menggantikan Uptown KL yang ditutup

KL Carnival Bukit Jalil Menggantikan downtown KL yang ditutup | Baru-baru ni sempat pergi ke Majlis Ramah Mesra KL Carnival bersama Media di tapak KL Carnival yang bakal membuat Grand Opening pada 24 Mac 2017. Turut hadir memeriahkan majlis, artis-artis Malaysia iaitu Amira Othman, Shiha Mentor, Tahirah Sirat, Ramona Zamzam, Ziha AF, Alif AF, Shidee, Joey BPR, Maria Tunku Sabri, Sharifah...

Resepi Mee Kari Seafood Sedap & Mudah

Resepi Mee Kari Seafood Sedap & Mudah 0

Resepi Mee Kari Seafood Sedap & Mudah| Dah lama sangat tak makan mee kari, mesti la merindui mee kari ibu sendiri. Berbeza tau mee kari mama kami buat. Tak macam yang dekat kedai. Mee kari kami lebih pekat dan tak ada naik minyak. Dah mengidam sangat kan, cuba la buat Mee Kari Seafood ni dengan adik sendiri. Alhamdulillah, pertama kali terus...