i & Produk

ORLIN Untuk Wanita Kekal Bertenaga & Kekal Awet Muda

ORLIN Untuk Wanita Kekal Bertenaga & Awet Muda -001
Written by Mira CikCit

Assalamualaikum, hai semua. Ini Mira Cikcit dari miracikcit.blogspot.com dan ini kali pertama Mira menjadi guest writer untuk Norfanil.com. Oleh itu terima kasih banyak kepada Kak Norfa kerana sudi memberi ruang kepada Mira untuk menulis di norfanil.com walaupun penulisan Mira tak seberapa.

Apapun, pada bulan lepas Mira menggantikan Kak Norfa untuk sesi perkenalan produk penjagaan wanita yang baru bernama ORLIN yang dikeluarkan oleh Alludra International.

Puan Arifah yang merupakan pengasas Alludra mendapat inspirasi untuk mengeluarkan produk ORLIN ini daripada ibunya yang merupakan seorang bidan yang lebih arif mengenai penjagaan wanita.

Minuman Kesihatan ORLIN!

ORLIN Untuk Wanita Kekal Bertenaga & Awet Muda -001

ORLIN merupakan satu minuman kesihatan yang diperbuat daripada beberapa ramuan antaranya Kurma, Madu, Serapat, Kolagen dan lain-lain.

Dan apa kebaikan ORLIN ini? Kekal Awet Muda!

Banyak kelebihan minuman kesihatan ORLIN, antaranya:

  • Meningkatkan tenaga dalaman
  • Meningkatkan keinginan seksual
  • Menaikkan, menegangkan & menganjalkan payudara
  • Mencantikkan pinggul
  • Mengetatkan otot faraj
  • Menstabilkan masalah hormon wanita
  • Mengecutkan rahim
  • Mengurangkan keputihan
  • Kekat Awet Muda
  • Meremajakan kulit & berseri
  • Menghasilkan bentuk badan ideal

            Daripada semua kebaikan yang disenarikan, pasti anda sudah dapat agak yang produk ini difokuskan kepada wanita yang telah berkahwin. Tapi bagaimana untuk mereka yang belum berkahwin seperti Mira? Boleh ke minum ORLIN ni? Yelahh risau pula bila orang  yang belum kahwin nak sama dengan yang dah kahwin kan?

            Menurut Puan Arifah, beliau telahpun mengadakan beberapa testimoni untuk anak-anak dara dan katanya ORLIN ini membantu mereka untuk lebih bertenaga dan aktif dalam aktiviti harian mereka.

ORLIN Untuk Wanita Kekal Bertenaga & Awet Muda -001

Mira pun cubalah ORLIN ni selama seminggu dan memang betul apa yang Puan Arifah katakan. Mira sangat lesu sebelum ni sebab berjaga malam untuk menyiapkan projek final. Tapi bila minum ORLIN ini Mira dapat rasakan beza dari segi tenaga. Walaupun Mira kurang tidur pada waktu malam, tapi Mira tak rasa penat pada waktu siang. Alhamdulillah dapat siapkan semua kerja.
ORLIN Untuk Wanita Kekal Bertenaga & Awet Muda -001

ORLIN ini disarankan untuk diambil pada waktu siang sahaja sebab ia memberikan tenaga. Masa mula-mula Mira cuba ORLIN ni saja je nak cuba, Mira ambil sikit je lepas maghrib, ambik kau… lepas tu satu malam tak dapat tidur.

Lepas tu Mira ambil waktu siang je, memang ORLIN ni memberi tenaga sampai tidur tengahari pun Mira tak boleh lagi dah. Untuk bulan puasa ni, waktu sahur Mira cuma minum ORLIN ni je dengan beberapa biji kurma. Okay je aktiviti Mira sepanjang hari, tak rasa penat pun.
ORLIN Untuk Wanita Kekal Bertenaga & Awet Muda -001

ORLIN ini patut diambil 2 Sudu besar setiap pagi dan rasanya boleh tahanlah. Nak kata sedap sangat tu tipulah sebab dia minuman kesihatan, dan kebanyakan minuman kesihatan yang elok dan efektif akan rasa pahit sedikit. ORLIN ni rasa manis pahit sedikit tapi rasanya boleh deterima dan tak kuat sangat.

Cuma ORLIN ini tidak digalakkan ambil sewaktu period. Katanya ia akan menganggu sistem haid jika diambil. Dan juga kepada mereka yang mengandung juga tidak digalakkan mengambil ORLIN.

ORLIN ini baru sahaja menembusi pasaran kita tapi sudah berkali-kali restock kerana permintaanya yang sangat tinggi. Mungkin disebabkan pengasasnya sendiri memberi contoh terbaik sebagai pengunna ORLIN. Walaupun sudah 43 tahun, tetapi masih nampak muda seperti 30an.

ORLIN Untuk Wanita Kekal Bertenaga & Awet Muda -001

Mira Bersama Pengasas ORLIN, Puan Arfah

            Oleh itu kepada mereka yang berminat untuk mendapatkan ORLIN boleh layari website atau facebook mereka.

Harga 1 Botol ORLIN
RM 99.90 ( WM) / RM104.90(EM) (250ml)

Alludra HQ : 017-6767966

Website: www.alludrainternational.com/homepage

Facebook: www.facebook.com/alludrainternational


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

About the author

Mira CikCit

Leave a Comment

CommentLuv badge