Pelancaran Milo NutriG -002

Hi,

Selama ni minum milo biasa je. Tapi kali ni dah start minum MILO Nutri G . Minuman milo yang di adun dengan bijian untuk tambah tenaga. Sekarang memang kurang sangat makan nasi, so bila lapar grab ambil  MILO® Nutri G™ dalam peti.

Pelancaran Milo NutriG -001

Sebelum ni banyak je minuman yang dicampur dengan bijian, tapi tak berkenan dihati sebab bijian dia tak fully hancur. Tapi lain dengan MILO® Nutri G™ .

MILO® Nutri G™ adalah evolusi Milo yang terkini dengan campuran unik beras perang, gandum, oat dan barli yang menyediakan sumber protein, vitamin dan mineral. Ia merupakan produk pertama yang mempunyai campuran unik ini.

Bila minum memang tak rasa pun ketul ketul bijian. Memang di hancurkan. Rasa dia sedikit lain dari milo biasa. Tapi tetap rasa milo!

Pelancaran Milo NutriG -007
Minum milo sihat dan kuat! eh..

MILO® Nutri G™ di keluarkan untuk memenuhi keperluan diet golongan dewasa muda macam aku ni yang sering sangat makan tak tentu masa. Jadi, untuk mengelakkan aku makan benda tak berkhasiat dan merepek, baik minum MILO® Nutri G™ . Dalam masa yang sama boleh tahan lapar.

Pelancaran MILO® Nutri G™

Pelancaran Milo NutriG -005

Pelancaran Milo Nutri G diadakan baru-baru ini di Bangsar. Menurut Pengurus Eksekutif Minuman Nestlé, Jasmmine Wong berkata, MILO® Nutri G™  bukan sekadar minuman yang di pakejkan semula tetapi ia diinovasi mengikut perubahan dalam masyarakat yang menentukan keperluan pengguna, sebelum menawarkan apa yang masyarakat perlukan.

Tak dinafikan, di Malaysia sendiri ramai anak muda yang mengejar duit dengan bekerja keras sehingga mempunyai jadual yang padat dan tidak mempunyai waktu riadah untuk kekal sihat. Untuk itu, Milo melancarkan MILO® Nutri G™ sebagai medium untuk anak muda kekal sihat dengan kombinasi bijiran sebagai sumber tenaga.

Di pelancaran MILO® Nutri G™ turut kelihatan perenang kebangsaan, Khoo Cai Lin; pemenang Anugerah Media Usahawan Muda Kreatif, Fariz Hanapiah; penganalisis perniagaan, Shidah Mohd dan penganalisis kanan, Fuad Alhabsi yang merupakan antara bukti sebenar individu-individu yang meneruskan minat masing-masing selepas waktu kerja di pejabat.

Pelancaran Milo NutriG -006
Buat simpan stock!

Bagi anda yang nak merasa MILO® Nutri G™ (190ml), boleh dapatkan di kedai runcit, supermarket ataupun 7 Eleven.

Maklumat lanjut boleh ke laman web www.nestle.com.my atau Facebook Nestle

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CommentLuv badge