i & Lifestyle

Masterchef Selebriti Malaysia Musim Ke 2 temui anda 20 April 2013

Written by Norfanil

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

Assalamualaikum…

Hai… Mungkin ramai dah yang tak sabar nak tunggu Masterchef Selebriti Malaysia Musim ke 2 yang khabarnya akan berlangsung pada 20 April 2013. Dengan tema “biar dapur panas, watak lain jadi jelas” akan menampilkan 19 selebriti malaysia untuk merebut gelaran Masterchef Selebriti Malaysia Musim ke 2.


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

Untuk musim ke 2 ini, macam biasa 3 juri tetap yang akan menghakimi setiap masakan selebriti malaysia iaitu Chef Johari, Chef Zubir,dan Chef Amran.

— Masterchef Selebriti Malaysia Musim ke 2

Ai.. asyik cakap pasal Chef je.. macam mana pula pesertanya? Kalau tengok gambar kat atas tuh masih lagi berteka teki.. almaklum .. Masterchef sekarang mendapat perhatian seluruh malaysia.. Masing masing teruja tengok artis memasak.. Tapi siapa selebritinya? Ada desas desus menyatakan Rozita Che Wan dan bakal suaminya Zain Saidin pun masuk masterchef kali ni.. Wah.. mantap.. nanti dah kahwin dua dua beradu masak kat dapur.. heh..

Sebelum aku tunjukkan selebriti yang bakal bertarung dalam Masterchef Selebriti Musim ke 2, aku nak habaq kat korang, jangan lupa tayangan bermula 20 April 2013.. Setiap hari Sabtu sehingga Selasa  Jam 9 malam di Astro Ria.


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

19 Peserta Masterchef Selebriti Malaysia Musim Ke 2

  • Afiq Muiz (Pelakon)
  • Datuk Aznil Haji Nawawi (Pelakon, Pengacara)
  • Cat Farish (Pelakon , Penyanyi, Penulis Lirik)
  • Celina Khor (Pengacara, Pelakon)
  • Michael Ang  (Projek Manager – Selebriti)
  • Enot ( Pelakon)
  • Keroz Nazri (Penyanyi)
  • Kenchana Dewi (Pelakon, Pelawak)
  • Lydiawati (Pelakon)
  • Sabhi Saddi (Penyanyi, pelakon, Penari)
  • Norish Karman (Pelakon)
  • Radhi (Penyanyi)
  • Rozita Che Wan (Pelakon)
  • Sathiya (Pelakon, Pelawak)
  • Zain Saidin (Pelakon)
  • Sharifah Shahora (Pelakon)
  • Syani (Pelakon)
  • Syura (Penyanyi)
  • Yassin (Pelakon, Pelawak)
masterchef 2

— Gambar di ambil dari Broframestone Fanpage.. hehehe..

Itu dia 24 Peserta Masterchef Selebriti Malaysia Musim Ke 2 2013… Agak agak siapa yang menjadi pilihan anda? Datuk Aznil Haji Nawani? Atau bakal pasangan Suami Isteri Rozita Che wan atau Zain Saidin? Ataupun pembuat kek, Enot? .. tapi aku terfikir.. kan best kalau Johan dan Zizan masuk.. Boleh gak tengok skill depa ni.. Tup tup Zizan buat kepok lekor.. hahahaa…

Tak sabar nak tengok 40 Episod Masterchef Selebriti Malaysia musim ke 2.. 40? ye.. dah bertambah dari musim lalu yang hanya ditayangkan 26 episod.. Mesti lagi dramatik kan? hopefully musim ni takda la pergaduhan yang terbawa bawa sampai ke luar..,

Jangan lupa 22 April ini.. See yaa~

About the author

6 Comments

Leave a Comment

CommentLuv badge