i & Lifestyle

Lelaki vs Bil Telefon .. Apa kaitan?

Maxis
Written by Norfanil

Anda pemilik Homestay atau Hotel? Ingin saya review Homestay atau Hotel Anda? Peluang kini dibuka! (KLIK)

Haaaaa.. inilah masanya.. huhu.. Lelaki vs Bil Telefon.. apa kaitan dia? Nak dengar pengalaman aku tak? pengalaman aku, bil telefon la membongkar segala gala kegiatan seorang lelaki.. huhu.. dua kali ok!..

Sebelum Kahwin :

1) Bil telefon  :

Alamat : No 1234, Jalan Kampung Batu, Kuala Lumpur..

RUMAH KELUARGA

2) takde orang kisah pasal bil telefon..

 

Selepas Kahwin :

1) Bil Telefon terus ke rumah : Alamat umah baru.. almaklumla dah kawin kan, mesti la pindah umah..

2) Isteri duk belek belek bil telefon.. tengok no siapa yang di call, berapa lama call, …

Dapatkan kain pasang Daun Anzalna yang superb cantik sementara stok masih ada.. Gile ramai masuk order! Cepat!..

Koleksi Ariani Lebaran 2016

3) last last lelaki fade up.. asyik kantoi je kan.

 

Setahun Lepas kahwin :

1) Alamat : Sekolah Kebangsaan Berbatu batu, Jalan Batu, Kuala Lumpur..

2) Isteri hairan.. takde dah bill telefon.. kemana? rupanya bil telefon terus ke pajabat dah..

3) Isteri tak boleh cek dah bil telefon, tak leh tahu dah ngan siapa call, tak leh tahu dah berapa lama bergayut..

 

Itu lah lelaki…

 

#pesanan untuk perempuan, berasa hairan la anda bila bill telefon suami dah tak sampai ke rumah anda…

#

About the author

3 Comments

Leave a Comment

CommentLuv badge

TENTANG NORFANIL

25. Pemegang Ijazah Sarjana Muda Perakaunan (Universiti Malaya).

Merupakan blogger sepenuh masa dan juga freelancer

Suka makan, suka tidur, suka travel dan suka aktiviti lasak. Tidak suka jatuh cinta!

Advertorial? Review? Jangan segan-segan hubungi saya. [su_button url="mailto:[email protected]" target="blank" background="#f899ce"]norfanil @ gmail.com[/su_button

MY fanpage

SUBSCRIBE

[mc4wp_form]

© 2015. Norfanil - Salute to Life. All Rights Reserved. Powered by NR Network