i & Lifestyle

Lelaki vs Bil Telefon .. Apa kaitan?

Written by Norfanil

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

Haaaaa.. inilah masanya.. huhu.. Lelaki vs Bil Telefon.. apa kaitan dia? Nak dengar pengalaman aku tak? pengalaman aku, bil telefon la membongkar segala gala kegiatan seorang lelaki.. huhu.. dua kali ok!..

Sebelum Kahwin :

1) Bil telefon  :

Alamat : No 1234, Jalan Kampung Batu, Kuala Lumpur..

RUMAH KELUARGA

2) takde orang kisah pasal bil telefon..

 

Selepas Kahwin :


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

1) Bil Telefon terus ke rumah : Alamat umah baru.. almaklumla dah kawin kan, mesti la pindah umah..

2) Isteri duk belek belek bil telefon.. tengok no siapa yang di call, berapa lama call, …

3) last last lelaki fade up.. asyik kantoi je kan.

 

Setahun Lepas kahwin :


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

1) Alamat : Sekolah Kebangsaan Berbatu batu, Jalan Batu, Kuala Lumpur..

2) Isteri hairan.. takde dah bill telefon.. kemana? rupanya bil telefon terus ke pajabat dah..

3) Isteri tak boleh cek dah bil telefon, tak leh tahu dah ngan siapa call, tak leh tahu dah berapa lama bergayut..

 

Itu lah lelaki…

 

#pesanan untuk perempuan, berasa hairan la anda bila bill telefon suami dah tak sampai ke rumah anda…

About the author

3 Comments

Leave a Comment

CommentLuv badge