Haaaaa.. inilah masanya.. huhu.. Lelaki vs Bil Telefon.. apa kaitan dia? Nak dengar pengalaman aku tak? pengalaman aku, bil telefon la membongkar segala gala kegiatan seorang lelaki.. huhu.. dua kali ok!..

Sebelum Kahwin :

1) Bil telefon  :

Alamat : No 1234, Jalan Kampung Batu, Kuala Lumpur..

RUMAH KELUARGA

2) takde orang kisah pasal bil telefon..

 

Selepas Kahwin :

1) Bil Telefon terus ke rumah : Alamat umah baru.. almaklumla dah kawin kan, mesti la pindah umah..

2) Isteri duk belek belek bil telefon.. tengok no siapa yang di call, berapa lama call, …

3) last last lelaki fade up.. asyik kantoi je kan.

 

Setahun Lepas kahwin :

1) Alamat : Sekolah Kebangsaan Berbatu batu, Jalan Batu, Kuala Lumpur..

2) Isteri hairan.. takde dah bill telefon.. kemana? rupanya bil telefon terus ke pajabat dah..

3) Isteri tak boleh cek dah bil telefon, tak leh tahu dah ngan siapa call, tak leh tahu dah berapa lama bergayut..

 

Itu lah lelaki…

 

#pesanan untuk perempuan, berasa hairan la anda bila bill telefon suami dah tak sampai ke rumah anda…

3 COMMENTS

  1. Sebagai isteri..saya yg menguruskan segala bil bil..nak jimatkan rm5 saya apply paperless bil.. Semua bil masuk email..mmg tak boleh lari..hehehe

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CommentLuv badge