i & Lifestyle

Layak Ke Nak Kahwin Muda – Part 1

Written by Norfanil

Tak semua orang boleh kahwin usia muda..

Dah bersedia kah….? FizikaL dan Mental..?

TAPI semua orang pasang niat nak kahwin muda..

Hari ni pergi beli cadar RM10 promo dekat pasar malam..

Tuh kat atas tuh..

Tunjuk kat mama..

PERCAYAKAH DENGAN KEKEMASAN NI?

Nak kahwin muda..

tapi banyak Sisi kita tak lengkap lagi.

tengok gambar di atas..

Sudut katil.. Nampak KEMAS kan…

the opposite side..??  haha

Agak agak kemas tak?

;P

I told mom “opposite side taknak tunjuk” heheh

Kalau macam ni la..tak tau la nanti macam mana sepah nyaa..

Macam mana nak kahwin muda ni…

Macam mana nak kahwin ni..

Layak ke??

# biasa bila mula mula kenal kemas je pakaian.. rajin je.. tapi selepas sebulan dua.. baru nampak SISI sebenar kan?


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

About the author

Norfanil

Penulis berkecimpung dalam dunia blogging bermula tahun 2008 sehingga sekarang. Ingin beriklan, review produk, makanan atau travel? boleh hubungi terus norfanil@gmail.com...

Leave a Comment

CommentLuv badge