i & Lifestyle

Khairul Fahmi Che Mat kahwin awal tahun ni?

Written by Norfanil

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

Dengar kata, penjaga goal Malaysia, Khairul Fahmi Che Mat atau APEK mungkin akan berkahwin tahun ini.. Awal tahun 2012..

Agak agak siapa yang akan jadi pemaisuri apek ni? Dahlia Tech? nak kata Jejari runcing mustahil da… mungkin la Dahlia Tech..

“Kalau ada rezeki (ada jodoh), insya-Allah kahwin tahun ini atau tahun depan,” katanya tanpa mahu menyebut siapa wanita yang berjaya mencuri hatinya.

Dalam masa yang sama , sambutan hari lahir APEK mungkin akan disambut dalam masa terdekat ni.. Apek lahir pada 7 Januari 1989..sekarang dah umur 23 tahun.. muda lagi…


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

KIta doakan yang tebaik untuk apek bersama pemaisuri yang tidak disebut nama tuh.ok!


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

p/s: Aku suka tengok orang kawin..sebab aku tak dapat merasai lagi kawin.. orang lain gembira kawin aku pun turut gembira…

About the author