i & Lifestyle

Keseksian Seluar Slack dan Baju Muslimah!

Written by Norfanil

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

Assalamualaikum..

Selamat sejahtera semua…


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

Ha.. entry controversi… Keseksian Seluar Slack Ok.. sebelum start aku nak cakap.. entry ni takda mengaibkan sesiap pon.. hanya pemerhatian dari aku sendiri…


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

Seluar slack? Seluar yang orang selalu buat pergi kerja.. atau di pakai semasa tujuan formal.. biasa perempuan muslimah suka pakai seluar slack dan kurang pakai seluar jeans..tapi ada jugak lain.. Aku nak cakap pasal keseksian seluar slack.. kenapa seluar slack ni seksi?

Seluar slack ni nipis.. aku nak suh anda perhatikan, tapi tak elok la pulakkan..so aku cerita apa yang aku perhatikan.. Selama ni aku perhatikan, perempuan yang pakai seluar slack kebiasaan nya akan menampakkan dieorg punya bekas seluar dalam.. kenapa?? sebab seluar slack itu nipis dan lembut.. memang lumrah la kan, nama pun seluar slack.. gitu la dia.. tapi berapa ramai yang perasan akan benda ni??

Aku cerita pasal ni sebab aku tahu ada sesetengah lelaki prihatin.. yang sudi menegur perempuan, nak nak yang tak tahu.. akibat nya kita jugak malu..sebab tak amik tahu.. kengkawan sesama perempuan pulak tak tegur.. hairan..Sebab tuh aku kalau boleh elakkan pakai seluar slack.. kalau nak formal pon pakai baju kurung.. ..

image

Bab baju muslimah pulak.. mak aku sendiri suruh aku jadi macam kakak aku.. pakai baju muslimah.. yang labuh tuh..tapi aku tak pakai.. kenapa?? Satu, sebab aku ni berisi sikit.. so kalau pakai, di bahagian punggung kain baju tuh akan tertarik..so bila berjalan pergerakan punggung tuh nampak sangat.. ini apa yang aku perhatikan kat perempuan yang pakai baju muslimah labuh.. Tapi aku pakai blouse labu..

Tapi kalau orang yang kurus takde masalah.. tapi yang gempal ni bermasalah..dengan slack yang nipis, tak de guna gak kalau pakai baju muslimah..memang elok pakai baju muslimah, tapi kalau nak pakai pakai la baju yang besar dari biasa, betol betol besar dari size biasa anda pakai dan cari la yang ada belah tepi..tak de la nampak pergerakan punggung dari kain baju yang tertarik.. ok..!

Ini adalah observation dari mata aku sendiri.. biasa la.. memang aku suka observe atas orang.. mana yang buruk jadikan sempadan..

Wallahualam..

.

About the author

23 Comments

Leave a Comment

CommentLuv badge