i & Lifestyle

Kenapa Hubungan Cinta Tak Kekal.. Putus Tengah Jalan

hubungan cinta tak kekal
Written by Norfanil

Anda pemilik Homestay atau Hotel? Ingin saya review Homestay atau Hotel Anda? Peluang kini dibuka! (KLIK)

Assalamualaikum…

Yeah.. kita masuk bab cinta plak…. Kenapa Hubungan CInta Tak Kekal… Urghhh. Berat sikit nak cakap pasal cinta ni.. Sebab Cik Norfa sendiri mengalaminyaaa.. Saje je buat entry ni sebab layan lagu Tasha Marshahar ngan Syed Syamim.. Jap gi Cik Norfa kongsi lagu depa..

Erm.. Kenapa Kenapa Kenapa hubungan cinta tak kekal… Takde jodoh? Itu lah paling tepat sekali orang akan cakap bila anda putus cinta.. Takde jodoh, dia bukan milik kita.. dan dia bukan jodoh kita.. Mungkin orang lain.. Tapi prempuan akan frust bila hubungan cinta tak kekal disebabkan harapan perempuan biasanya cinta mereka akan kekal sehingga melangkah ke jinjang pelamin…

Marah? Frust? kecewa? Perkara biasa dialami kalau hubungan cinta terputus tengah jalan.. terutamanya perempuan.. lelaki ni ada jugak.. cuma dia tak tunjuk je macam perempuan tunjuk.. hehe.. bukan kata lelaki tak frust.. dia pun akan frust.. tapi gitu laa.. buat diam  diam je..

Tapi kita kena ingat, kadang kala ada hikmah disebalik hubungan cinta tak kekal tuh..macam dalam gambar ni..

hubungan cinta tak kekal

— Positif kan diri.. Terima dengan hati terbuka

Itu salah satu sebab kenapa hubungan cinta tak kekal… Mungkin sebab hubungan kita dah jauh terpesong.. Mungkin kita terlampau lalai bila ada hubungan special ngan manusia.. Siapa tahu? kita sendiri je yang tahu. So fikir balik kenapa terjadi.. Ia takkan terjadi kalau bukan sebab kita sendiri…

Dapatkan kain pasang Daun Anzalna yang superb cantik sementara stok masih ada.. Gile ramai masuk order! Cepat!..

Koleksi Ariani Lebaran 2016

Ye. bukan mudah nak lupakan.. cuma jangan memikirkan.. insyaAllah anda akan lupakannya…

heartbreak171

“You dont have to forget who that person was to you, you just have to accept that they aren’t that person anymore..”..  Cik Norfa baca ayat ni buatkan cik Norfa sedar akan kebenaran kata kata ni… orang tuh bukan orang yang kita kenal lagi..seperti sebelum ni.. Mudah kan…

So jangan komplex kan keadaan yang sebenarnya tak la sekomplex mana..  Meh layan lagu cover dari Tasha Manshahar dan Syed Syamim.. Tajuk dia Hati INI by Nabil..  Cik Norfa suka sore depaaa.. best..

Janganlah hancurkan hati ini..
Ku hanya mencuba meluahkan perasaan..
Usahlah ragui hati ini…
Kerna kau satu-satunya gadis HERO yang ku cinta selamanya…

p/s: Mr. Peah dah takde dalam hidup ini.. FreeToFly.. nanti rasa cik Norfa jadi macam Rayyan Harries..  si traveler comel.. sbb dah lama plan nak hidup kat luar malaysia..

#

About the author

16 Comments

Leave a Comment

CommentLuv badge

TENTANG NORFANIL

25. Pemegang Ijazah Sarjana Muda Perakaunan (Universiti Malaya).

Merupakan blogger sepenuh masa dan juga freelancer

Suka makan, suka tidur, suka travel dan suka aktiviti lasak. Tidak suka jatuh cinta!

Advertorial? Review? Jangan segan-segan hubungi saya. [su_button url="mailto:[email protected]" target="blank" background="#f899ce"]norfanil @ gmail.com[/su_button

MY fanpage

SUBSCRIBE

[mc4wp_form]

© 2015. Norfanil - Salute to Life. All Rights Reserved. Powered by NR Network