i & Lifestyle

Hasil Masakan Lelaki Kacak di Jepun

Written by Norfanil

Hai peepsss.. huhu.. Semalam aku ada tulis pasal kena ajar lelaki kacak memasak sebab lelaki kacak sekarang berada di Jepun. Nak tengok hasilnya?

 

Makanan pertama : Nasi Arab..

428482_473322482695132_990381908_n

 

Lelaki Kacak : Siapa lelaki kacak?

 

Ini pula tom yam thai kaw kaw punya.. Seumur hidup aku dan family tak pernah lagi masak sampai kaler merah camni. Yer la setakat pakai perencah tom yam adabi.. Yang ni guna tom yam pes thai punya, sebab beli online kat baticrom di Jepun ..

528003_473958942631486_1847730065_n

396835_473959559298091_499441817_n

Wallaweh.. mengancam gila tom yam dia..terliur maaakkkk!!!

 

Entry lain yang menarik:

1) Game terbaru Odor Monster

2) Apa hebatnya green tea?

3) 8 Fakta Menarik Tentang PTPTN

4) Pemenang Cornetto Uda & Dara

5) Kawan Baik di Monster University


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

About the author

Norfanil

Penulis berkecimpung dalam dunia blogging bermula tahun 2008 sehingga sekarang. Ingin beriklan, review produk, makanan atau travel? boleh hubungi terus norfanil@gmail.com...

4 Comments

Leave a Comment

CommentLuv badge