i & Lifestyle

Gambar Abby Abadi Bertudung

Written by Norfanil

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

Kalau orang kata, cantik nya kamu eventhough tak bertudung, tetapi bagi aku memang tak di nafikan tiada yang lagi cantik melainkan bertudung.. Kalau tak bertudung orang dah kata cantik, kalau bertudung lagi lagi la cantik, manis je nampak..


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

Itu lah yang aku boleh gambar kan sekarang ni.. Abby Abadi officially bertudung mengikut jejak langkah artis artis yang bertudun.g.. Alhamdulillah.. Syukur kepada Allah, kerana di berikan hidayah untuk hamba Mu bernama Abby Abadi..

Nampak lagi manis Abby Abadi dan makin ceria wajah beliau.. Boleh dilimpah lagi kebahagiaan untuk Abby Abady.. Amin..=) Sayang kak Abby..


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

 

About the author

Norfanil

Penulis berkecimpung dalam dunia blogging bermula tahun 2008 sehingga sekarang. Ingin beriklan, review produk, makanan atau travel? boleh hubungi terus norfanil@gmail.com...

1 Comment

Leave a Comment

CommentLuv badge