i & Lifestyle

Faktor Jalan Sesak, Apa yang di jangkakan?

Faktor Jalan Sesak, Apa yang di jangkakan
Written by Norfanil

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

Assalamualaikum..

Semalam punya cite… Balik KL, aku drive..
Penat? of course penat sebab jem!..
Orang sebelah dah kroh kroh kroh..
Bagi can sebab dia tak cuti isnin..
Dalam hati sabar sebab ramai nak balik ke KL..
Bermula di Bentong sampai ke Genting Sempah…

Bila jem aku expect,

1- Kemalangan
2- Kereta rosak tengah jalan
3- Tol sesak..


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

Tapi bila sampai ke hujung kesesakan tuh, rupa-rupanya


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

— Discussion nak towing ke tak.. Mungkin kereta Alza tuh takde minyak atau panas.. itu jeeeeee…

Memang betul betul prihatin la rakyat Malaysia.. Sanggup perlahan kan kenderaan tengok mereka kat tepi jalan kecemasan.. huh~.. penat berjem…

 

About the author

3 Comments

Leave a Comment

CommentLuv badge