Home Himpunan DOA Doa untuk melupakan seseorang

Doa untuk melupakan seseorang

Doa Untuk Melupakan Seseorang

Doa untuk melupakan seseorang | Bukan senang untuk melupakan seseorang. Lagi lama tempoh pengenalan lagi susah untuk melupakan.

Kuatnya seseorang itu bila dia mampu menghadapi kehilangan dengan tenang dan sabar. Dan disaat sukar untuk terima perpisahan dia mampu senyum.

Banyak perkara yang membuatkan kita susah untuk lupakan seseorang. Salah satunya mungkin barangan pemberian yang ada dengan kita, memori perbualan dan lain lain.

“Buang je semua kenangan dan barangan.”

Ye.. itu yang pertama sering dinasihat oleh rakan-rakan. Buang semua kenangan dan apa apa yang boleh kita teringatkan sidia.

BACA > Tip melupakan seseorang.

Then berdoa la hari hari selepas solat untuk lupakan dia. Hafal doa untuk melupakan seseorang. InsyaAllah, cepat atau lambat kita akan lupakan.

Doa Untuk Melupakan Seseorang

Kredit : Kita Islam

Terima kasih Kitakan Islam berkongsi doa ini. Mujur terkeluar dekat timeline. So saya kongsi untuk rakan-rakan. Saja nak simpan dalam blog ni, suatu hari nanti kalau dah lupa, boleh cari dekat blog sendiri.. hehe.

Ingat, melupakan sangat perlukan masa yang lama. Jadi sabar. Lagi-lagi kalau hubungan korang tu bertahun-tahun. Setakat setahun tu, jangan bersedih lama-lama. Rugi masa. Banyak lagi perlu di fikirkan.

Dari kita sakit kemudian, baik kita sakit sekarang. Ada hikmah kan kenapa kita perlu melupakan.

Kalau masih teringat juga, sila la sibukkan diri. Pergi la gym je, masuk JK1M ke, masuk sukan ke. Gerenti jumpa kawan-kawan baru dan lebih seronok. InsyaAllah dalam masa yang sama kita tak sedar kita dah melupakan.

Semoga berjaya!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CommentLuv badge