i & Lifestyle

Disebabkan SMS, isteri dibelasah teruk oleh SUAMI

rentang-kehidupan

Bahaya zaman sekarang.. Cemburu buta adalah perkara yang sangat sangat perlu dielakkan.. Lagi lagi kalau si suami itu panas baran.. Adui mak. tak sanggup nak hidup ngan lelaki panas baran.. tapi apakan daya, jodoh itu ketentuan Tujan..

Kisah terbaru di Setapak, apabila seorang suami membelasah isterinya ekoran terbaca mesej dari seorang kawan perempuan yang bertanyakan berkenaan hubungan si isteri dengan lelaki lain dan ini amat mengejutkan si suami..

Mangsa yang pada masa itu sedang tidur dikejutkan oleh suami mangsa sebelum berlaku pertengkaran.. Mangsa menafikan sekeras kerasnya tetapi suami mangsa tak percaya dan tak berpuas hati dengan jawapan mangsa serta mendakwa isterinya curang….. 

“Suspek naik angin dan menumbuk muka mangsa beberapa kali tanpa mempedulikan rayuan mangsa menyebabkan mangsa cedera di muka dan lebam seluruh badan,” katanya.

Aduh.. risau betol ngan orang macam ni… tak percaya, tangan pun mudah sampi ke kepala..

Tapi kalau aku la, memang aku akan delete la mesej tuh, watpe nak biarkan dan simpan.. kan?


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

About the author

Leave a Comment

CommentLuv badge