i & Lifestyle i & Produk

Bila Norfanil Nak Tunjuk Skill Ala Ala Masterchef? – Shakiddo

Written by Norfanil

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

Assalamualaikum…

Haha.. Bila Norfanil Nak Tunjuk Skill Ala Ala Masterchef? .. Tanya salah seorang blogger hebat Shakiddo suatu ketika dulu di entry episod pertama Masterchef Selebriti Malaysia..


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

Masterchef Malaysia

Serious, bila tengok Masterchef punya platting sah sah cik Norfa rasa tergugat..Gila nak buat platting macam tuh.. Kita ni kalau masak, abis semua nak letak.. haha.. Memang kalah la dengan Masterchef Junior US.. Wat malu jeee.. hehe..


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

Takpe la kan.. Kerana blogger hebat Shakiddo yang request nak tengok cik Norfa masak ala ala masterchef.. InsyaAllah, akan di tunaikan.. Tapi jangan terkejut pulak tau kalau tak jemput.. sebab almaklum la.. malu sungguh nak bagi rasa. takot tak sedap.. (gaya cakap ala ala che ta)..hahaa

Cik Norfa bagi teaser je la sikit.. Nanti cik Norfa masukkan resepi  dan segala benda yang terjadi.. Almaklumla, masak dengan mama really kecoh sebab banyak tangan.. kekekeke.. tapi itu lah suasana yang di rindui bila cik Norfa berada jauh dari mama dan papa… sob sob sob..

teaser nasi minyak

About the author

7 Comments

Leave a Comment

CommentLuv badge