Assalamualaikum...

Haha.. Bila Norfanil Nak Tunjuk Skill Ala Ala Masterchef? .. Tanya salah seorang blogger hebat Shakiddo suatu ketika dulu di entry episod pertama Masterchef Selebriti Malaysia..

Masterchef Malaysia

Serious, bila tengok Masterchef punya platting sah sah cik Norfa rasa tergugat..Gila nak buat platting macam tuh.. Kita ni kalau masak, abis semua nak letak.. haha.. Memang kalah la dengan Masterchef Junior US.. Wat malu jeee.. hehe..

Takpe la kan.. Kerana blogger hebat Shakiddo yang request nak tengok cik Norfa masak ala ala masterchef.. InsyaAllah, akan di tunaikan.. Tapi jangan terkejut pulak tau kalau tak jemput.. sebab almaklum la.. malu sungguh nak bagi rasa. takot tak sedap.. (gaya cakap ala ala che ta)..hahaa

Cik Norfa bagi teaser je la sikit.. Nanti cik Norfa masukkan resepi  dan segala benda yang terjadi.. Almaklumla, masak dengan mama really kecoh sebab banyak tangan.. kekekeke.. tapi itu lah suasana yang di rindui bila cik Norfa berada jauh dari mama dan papa... sob sob sob..

teaser nasi minyak

7 thoughts on “Bila Norfanil Nak Tunjuk Skill Ala Ala Masterchef? – Shakiddo”

  1. Pingback: Pengiklanan

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge