Miss Norfa

"The past cannot be changed. The future is yet in your power." A Creative Writer

Hikmah Sedekah Cara Seorang Ayah Ajar Sedekah & Rezeki Murah

Hikmah Sedekah – Cara Seorang Ayah Ajar Bersedekah & Rezeki Murah

Kali ni nak share, hikmah sedekah melalui pemerhatian saya sebagai seorang anak. Saya ni seorang pemerhati. memang selalu memerhati dari dulu. Cerita ni bukan nak bermegah. Cuma just nak share, kenapa murah sangat rezeki papa walaupun, pernah kena tipu dengan nilai yang banyak.. 1) BERSEDEKAH DENGAN TABUNG MASJID Masa kecil, setiap kali sembahyang jumaat, papa …

Hikmah Sedekah – Cara Seorang Ayah Ajar Bersedekah & Rezeki MurahRead More »

Doa Untuk Melupakan Seseorang

Doa untuk melupakan seseorang

Doa untuk melupakan seseorang | Bukan senang untuk melupakan seseorang. Lagi lama tempoh pengenalan lagi susah untuk melupakan. Kuatnya seseorang itu bila dia mampu menghadapi kehilangan dengan tenang dan sabar. Dan disaat sukar untuk terima perpisahan dia mampu senyum. Banyak perkara yang membuatkan kita susah untuk lupakan seseorang. Salah satunya mungkin barangan pemberian yang ada …

Doa untuk melupakan seseorangRead More »

Macam mana rasanya sakit senggugut?

Senggugut. Perempuan je rasa macam mana sakit senggugut. Kalau senggugut datang, sampai dah tak boleh buat apa. Kalau dekat kelas, geng-geng lelaki paham la kalau kawan perempuan sendiri dah tekan perut dan tidur dalam kelas. Sampai geng lelaki yang sibuk tanya.. “tu kenapa?” “weh, ko ok tak?” “Weh gi tidur kat bilik rawatan laaa.”. Macam-macam… …

Macam mana rasanya sakit senggugut?Read More »

Scroll to Top