Assalamualaikum..

Ada satu lagi promosi terhebat dari P1 .. Kali ni promosi kuota internet yang tiga kali ganda dari biasa dengan hanya RM69.. Weh.. Biasa RM69 dapat 4GB je tau dari telco Y.. Tapi promosi kali ni dapat 15GB… OMG…Terasa macam nak tukar je..

Ingat tak dulu aku pernah buat entry pasal Mifi dari P1…?? Kemana sahaja di mana sahaja boleh guna internet. Semuanya dengan To GO.. Entry tersebut terpilih untuk di masukkan ke dalam senarai dalam Website P1..Tak caya tengoksini ] ….

Sebelum ni P1 hanya menawarkan 5GB je untuk harga RM69, tapi kali ni promosi besar besaran dengan harga RM69 korang boleh guna 15GB.. 3 kali ganda oo..

Tengok perbandingan dengan telco lain.. korang takkan dapat punya laaa kuota macam ni dengan harga macam ni..

p1 kuota internet 3 kali ganda dengan rm69 2

Untuk lebih info boleh klik link dibawah

>> 15GB Kuota Internet hanya dengan RM69 <<

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CommentLuv badge