i & Gajet i & Lifestyle

15GB Kuota Internet, 3 kali ganda dari biasa hanya RM69..

Written by Norfanil

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

Assalamualaikum..

Ada satu lagi promosi terhebat dari P1 .. Kali ni promosi kuota internet yang tiga kali ganda dari biasa dengan hanya RM69.. Weh.. Biasa RM69 dapat 4GB je tau dari telco Y.. Tapi promosi kali ni dapat 15GB… OMG…Terasa macam nak tukar je..

Ingat tak dulu aku pernah buat entry pasal Mifi dari P1…?? Kemana sahaja di mana sahaja boleh guna internet. Semuanya dengan To GO.. Entry tersebut terpilih untuk di masukkan ke dalam senarai dalam Website P1..Tak caya tengoksini ] ….


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

Sebelum ni P1 hanya menawarkan 5GB je untuk harga RM69, tapi kali ni promosi besar besaran dengan harga RM69 korang boleh guna 15GB.. 3 kali ganda oo..

Tengok perbandingan dengan telco lain.. korang takkan dapat punya laaa kuota macam ni dengan harga macam ni..

p1 kuota internet 3 kali ganda dengan rm69 2


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

Untuk lebih info boleh klik link dibawah

>> 15GB Kuota Internet hanya dengan RM69 <<

 

About the author

Leave a Comment

CommentLuv badge