i & Lifestyle

15 Gambar Elfira Loy Bertudung Mengerjakan Umrah

Written by Norfanil

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

Assalamualaikum..

 

Cantik betul bila tengok Elfira Loy bertudung.. paling tepat, cantik bila wanita Islam pakai tudung. Tak kira la sesiapa pun… Tapi artis pasti akan jadi ikon bila dah bertudung dan akan jadi bualan peminat peminatnya…

 

Beberapa minggu lepas Elfira Loy berangkat ke Mekah untuk mengerjakan umrah..  beberapa gambar menarik minat aku untuk share kat sini.. Comel sangat..

elfira loy bertudung 1

elfira loy bertudung 3

elfira loy bertudung 4

elfira loy bertudung 5

elfira loy bertudung 6

elfira loy bertudung 7

 

elfira loy bertudung 8

elfira loy bertudung 9

elfira loy bertudung 10

elfira loy bertudung 11

elfira loy bertudung 12

elfira loy bertudung 13


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

elfira loy bertudung 14


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

elfira loy bertudung 15

elfira loy bertudung 2

 

Cantik kan? Ramai yang mendoakan Elfira Loy kekal bertudung selepas balik Umrah…

About the author

4 Comments

Leave a Comment

CommentLuv badge