i & Lifestyle

10 tips memikat LELAKI Idaman Anda!

10 tips memikat LELAKI Idaman Anda!
Written by Norfanil

Anda pemilik Homestay atau Hotel? Ingin saya review Homestay atau Hotel Anda? Peluang kini dibuka! (KLIK)

Hahah.. tetiba nak bagitau 10 tips memikat LELAKI Idaman! Tak kira la lelaki tu sado ke tak sado. Janji lelaki tu lelaki idaman anda.

Tapi bagi aku la, aku leh suka lelaki pikat perempuan. Tapi tak ada salah pun kalau nak pikat lelaki. Konon konon nak cari yang sama standard la.. Almaklum la, sekarang ni ramai perempuan high class.

Lagipun quota lelaki bekerjaya ni macam kurang. Ye ke? haha. Susah dah nak cari lelaki sekarang ye. Sebab perempuan terlampau ramai lebih pandai dan berkerjaya.Erm… ramai juga la merana kerana cinta..

Kita tengok tips memikat lelaki idaman kali ini.

10 tips memikat LELAKI Idaman Anda!

Tips Memikat Lelaki Idaman

1- Sentiasa tersenyum dan jangan bersikap sombong semasa berinteraksi dengan mereka (jangan sampai orang kata anda gila)

Dapatkan kain pasang Daun Anzalna yang superb cantik sementara stok masih ada.. Gile ramai masuk order! Cepat!..

Koleksi Ariani Lebaran 2016

2- Pandai memasak – ciri ciri utama mengapa lelaki mudah terpikat dengan anda.. (so heboh2 kan kepada rakan2 anda bahawa anda pandai masak ..=P… Cukup dah kahwin nanti perut bunci. Nah tips kuruskan perut?)

3- Berpewatakan menarik mampu menarik minat mereka.. (menarik ok, bukan menjelikkan)

4- Jujur dan sentiasa merendah diri.. (kejujuran sangat penting)

5- Lakukan apa yang dia suka dan jangan lakukan perkara yang tidak suka (ingat ni.. kalau nak lakukan benda yang tak suka pun, jangan gitau..)

6- Lelaki sukakan wanita yang suka berterus terang tanpa menyembunyikan sesuatu…(alamak, baru nak menipu kat atas tuh)

7- Mempunyai tingkah laku yang baik dan berlemah lembut.. (sopan santun okk)

8- Bijak menyesuaikan diri dalam apa jua keadaan terutamanya bersama rakan rakan

9. Jangan terlampau mengongkong (yang ni penting)

10- Ketika berinteraksi dengan mereka, jangan lupa gunakan bahasa tubuh seperti mata dan tangan.. ( sikit sikit je..jangan melebih lebih..)

Jangan marah na.. Gurau je. Kalau rasa nak cuba tips ni silakan. Kalau taknak pun tak apa. Tiada paksaan.

Nak pikat lelaki boleh, tapi tolong jangan kuarkan sifat gediks anda ye. Nanti bukan takat lelaki meluat, kawan-kawan anda pun meluat sekali tengok perwatakan anda yang terlebih perasa.

Walaupun ni tips untuk pikat lelaki, aku nak cakap, jangan percaya lelaki 100%. Kalau nak pikat pun jangan sampai serahkan badan ye!

#

About the author

2 Comments

Leave a Comment

CommentLuv badge

TENTANG NORFANIL

25. Pemegang Ijazah Sarjana Muda Perakaunan (Universiti Malaya).

Merupakan blogger sepenuh masa dan juga freelancer

Suka makan, suka tidur, suka travel dan suka aktiviti lasak. Tidak suka jatuh cinta!

Advertorial? Review? Jangan segan-segan hubungi saya. [su_button url="mailto:[email protected]" target="blank" background="#f899ce"]norfanil @ gmail.com[/su_button

MY fanpage

SUBSCRIBE

[mc4wp_form]

© 2015. Norfanil - Salute to Life. All Rights Reserved. Powered by NR Network