i & Lifestyle

10 Perkara Yang Suami Nak Isteri Tahu

Written by Norfanil

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

perkahwinan sepupu dan ayah sedara norfanil

Photographer & Editing : cik Norfa


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

Perkahwinan Sepupu dan Ayah sedara..

Walaupun cik Norfa belum kahwin lagi.. Tapi penting jugak ni untuk masa hadapan.. Wahai suami suami di luar sana, boleh la share kat facebook anda.. Supaya isteri anda TERbaca nanti.. hahaha

10 Perkara Yang Suami Nak Isteri Tahu

1. “Tolong jangan anggap abang tahu apa yang sayang sedang fikirkan,sebab abang memang tak tahu”

2. “Kadang-kadang abang nak sayang yang “mulakan” aksi kita di dalam bilik tidur, selalu abang yang mula dulu!”. Ramai suami yang menunggu-nunggu isteri mereka bertindak dulu.

3. “Buatkan suprise untuk abang dengan bersembunyi di belakang pintu bilik dan tariklah abang ke dalam bilik. Abang suka isteri yang nakal”


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

4. “Abang suka cara abang berpakaian. Jangan cuba tukar imej abang”

5. “Kalau kita berjalan bersama,abang suka sayang kepit tangan abang rapat-rapat”

6.”Bila abang kata “sayang pilihlah”, bermakna memang sebenar-benarnya abang nak sayang yang pilih.Jangan tanya balik kepada abang “nak yang mana ye?”

7. “kalau nak tidur, abang suka kalau sayang baring dan letakkan kepala sayang atas dada abang sambil tangan pun letak di dada abang”

8. “Kalau sayang nak mintak tolong abang buat kerja, terus je mintak tolong,tak perlu berkias-kias”

9. “Sayang tak perlu tanya abang berkali-kali”,”abang sayang saya tak?”sebab bila abang dah jawab sayang , memang abang maksudkannya”

10. “Abang tahu abang buat salah,tapi tolonglah jangan membebel tentang kesalahan abang.”

About the author

2 Comments

Leave a Comment

CommentLuv badge