i & Lifestyle

10 Perkara Yang Isteri Suka Suami Buat

Written by Norfanil

Anda mempunyai produk? Ingin saya review Produk Anda? Peluang kini dibuka! Email ke norfanil[@]gmail.com

Assalamualaikum…

 

Hehehehe… Ini lah dia.. khas untuk orang yang dah berkahwin.. Biasanya untuk yang baru kahwin la.. tak tau apa yang isteri suka suami buat.. Bahagia terasa bila baca.. tapi opss.. tak kahwin lagi…


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

Bila nak kahwin? bila sampai jodoh dan seruan dari Nya…  mencari cinta selepas nikah.. tetapi menjadi tanda tanya ku temui atau pun tidak.. Hanya Allah yang tahu..

Heh.. Berbalik pada tajuk asal.. Kalau korang baca 10 perkara yang isteri suka suami buat, mesti yang perempuan akan rasa sweet gilerrr… haha… heh.. lelaki belum cuba belum tau kan.? kat mana lagi nak apply kalau bukan kat isteri sendiri.. Lagipun ini untuk keharmonian rumah tangga.. dan biasanya kalau isteri marah cara terbaik untuk meredakan kemarahan dia adalah memeluk dirinya.. tuh salah satu untuk merapatkan lagi hubungan suami isteri.. ada lagi cara lain yang isteri suka suami buat..

Suami-Soleh-Dan-Isteri-Solehah

Apa 10 Perkara Yang Isteri Suka Suami Buat?

1. “Saya suka suami mencium saya bila nak pergi kerja”

2. “Saya suka suami saya selalu memeluk saya”
3. “Saya suka suami saya peluk dari belakang dan mencium pipi saya sambil berbisik-bisik di telinga”
4. “Saat yang paling gembira bagi saya adalah ketika tangan saya dipegang erat suami”
5. “Saya suka suami membuat saya senyum dan ketawa”
6. “Saya sangat suka kalau suami saya selalu ucap i love you pada saya”
7. “Saya rasa terharu bila sekali sekala suami masak untuk saya”
8. “Saya suka suami senyum pada saya”
9. “Suami saya jarang memuji saya. Saya suka kalau dipuji”
10. “Saya harap suami saya selalu menghubungi saya”


IKLAN BERBAYAR


Tailor dah start ambil tempahan baju raya. Korang dah dapat kain belum? Ha.. Tahun ni tren songket printed tau.. Sekarang dah masuk batch ke 3. Songket Dokoh Pastel dan Terang, Songket Bintang.

Sehari 100 pasang terjual. Design Exclusive dan limited.. Lambat abis kena borong dengan mereka... Boleh visit catalog www.djennaexclusive.blogspot.com untuk dapatkan kain pasang songket yang superb cantik sementara stok masih ada.. 

Kain Pasang Songket

 

 

ps: SAYA itu maksudnya ISTERI yang dah kahwin… bukan saya yang tak kahwin lagi….opss

About the author

7 Comments

Leave a Comment

CommentLuv badge